Skocz do zawartości

Gdzie pracujecie?!


malyboa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

moze to takie nie skromne pytanie ale bardzo mnie interesuje jak sie wam ułozyło czy wszyscy tu graficy pracują w grafice zawodowo?

 

Powinienem wiec sam przedstawic gdzie pracuje : Pracuje na stolarni i uprawiam mały handel narzedziami.

... troche nie pasuje do hobby ale musze jakos na ferrari uzbierac :P

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Ja pracuję jako grafik "po polsku", czyli moim głównym zadaniem jest przestawianie wektorów, ale dostaję na biurko wszystko, co ma jakikolwiek związek z grafiką. Czasem są to dosyć oryginalne zadania jak na ten zawód, ale dzięki temu "rozszerzam swoje horyzonty" ;)

Ogólnie z panujących warunków jestem zadowolony, ważne, że w zawodzie.

Pozdrawiam, życzę powodzenia wszystkim, którzy szukają pracy w zawodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od niedawna w agencji reklamowej. Wektorki, rastry, wydruki wielkoformatowe, kopanie dołów pod bilboardy i wnoszenie 200kg blachy na pierwsze piętro, słowem - grafik terenowy;D Mam na imię Paweł i chciałbym Was bliżej poznać.

Hahaha;D Nie no, luz.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo braku wykształcenia graficznego (ukończone liceum ogólnokształcące póki co jeszcze bez matury jestem:D ale wyniki niedługo;) ) pracuje w lokalnym studio fotograficznym przy obróbce zdjęć i jakoś tak okazjonalnie przy projektowaniu wizytówek i innych tego typu duperelach. Poza tym raz na jakiś czas portret czy inny krajobraz ołówkiem na zlecenie:) Źle nie jest;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panny nie wolno zaniedbywać, pamiętajcie, Wiara...

 

święta prawda ;]