Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 46 12345611 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 452

Wątek: Obiekty 3d: Firebat / FX Modele

  1. #1
    Member
    Awatar F/X
    Dołączył
    Aug 2004
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    749
    Podziękowania

    Domyślnie Obiekty 3d: Firebat / FX Modele


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Zaczely sie wakacje wiec koniec obijania sie i pora wziac sie za portfolio. Mam zamiar robic przynajmniej jedna pracke na 2 tygodnie :D Na pierwszy ogien idzie Squig. Nie przepadam za robieniem organiki ale i taki model sie przyda. 2 dni roboty:

    I Squig w pelnej rozdzialce:
    http://img72.imageshack.us/img72/6054/fin4kt9.jpg


    Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane

    ---------------------------------------------------------
    Kolejnosc chronologiczna:















    (poczatek wakacji)





    (Koniec wakacji...ehh)








    ---------------------------------

    Tutorial:

    Codec: Xvid
    Rozmiar: 319 mb
    Czas: 70 min

    (klick w obrazek)



    Codec: Xvid
    Rozmiar: 132 mb
    Czas: 74 min




    Codec: Xvid
    Rozmiar: 366 mb
    Czas: 75 min



    Model pack udostępniony na zasadach CC:

    Ostatnio edytowane przez F/X ; 06-02-11 o 21:55

  2. #2
    Cyberpunk
    Awatar Levus
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    3714
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dla mnie całkiem spoczko:)

    Osobiście zrobiłbym mu bardziej żarłoczny wyraz "twarzy", zbliżony np do hydraliska ze starcrafta lub do clowna ze spawna. Czyli bardziej rozciągnięty, szerszy "uśmiech".

    Pod ogonkiem rozciągnął Ci się mapping.
    W okolicach ust, na języku, zrobiłbym gładszy spec, coby bardziej obleśnie wyglądało, fajnie byłoby też nieco zróżnicować kolorystykę, żeby nie był taki cały jednolicie szary.

    Pozwoliłem sobie, mam nadzieję, że się nie gniewasz:
    oczywiście nie musi być aż tak zielony, bo chyba przesadziłem, ale gdzieniegdzie delikatny akcent na pewno dobrze by zrobił...

  3. #3
    Member
    $post[field32]x GameArt Award
    Awatar Kirian
    Dołączył
    May 2007
    Lokalizacja
    Cracow
    Postów
    427
    Podziękowania

    Domyślnie

    ;| zepsułeś swietny concept;P
    Mozna prosic o Twoj workflow, bo moze to zabija forme conceptu
    Character Art.

  4. #4
    I love CATE
    Srebrna Galeria

    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Wałcz
    Postów
    2772
    Podziękowania

    Domyślnie

    ogólnie spox tylko mapowanie miejscami siada, i te szwy miedzy nogami i ciałem. Sculpt słaby. Tyle co do wykonania.
    Koncept był fajny niestety nie udało Ci sie go odzwierciedlić szczególnie jeżeli chodzi o twarz.
    Ostatnio edytowane przez Tomala ; 13-06-08 o 13:28
    "A passion is something you should enjoy, not become slave of".
    Pascal Blanche

  5. #5
    Cyberpunk
    Awatar Levus
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    3714
    Podziękowania

    Domyślnie

    O, dopiero koncept zobaczyłem.
    Gdzie dynamizm który jest na rysunku?
    W porównaniu z konceptem (tak czepiając się) wygląda trochę sztywno i klockowato.

    Nie bez powodu kolce na grzbiecie są ułożone w taki a nie inny sposób, tak samo róg, jest bardzo masywny, wydaje się, iż przechodzi przez całe ciało stworzenia, jest dynamicznie wyprofilowany, wygląda jak taran, w modelu tego nie ma.
    Zobacz jak skóra opina kolec w miejscu gdzie wrasta on w ciało.

    Zobacz na "uśmiech", muskulaturę policzków, dodaje to drapieżności, o której pisałem wcześniej.

    Na co powinieneś zwrócić uwagę przy budowie modelu, na jego kształ ogólny, na sylwetkę, na budowę a zupełnie olać detal. skupić się na bryle, która jest najważniejszym czynikiem budowy tego i każdego innego modelu.


  6. #6
    Member
    Awatar F/X
    Dołączył
    Aug 2004
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    749
    Podziękowania

    Domyślnie

    Levus: Dzieki wielkie za rady. Dopiero po twoim poscie zrozumialem co jest nie tak z tym modelem. A same teksturki domaluje jeszcze w najblizszym czasie.

    Kirian: ...

    Tomala: mapowanie...ehh...tu jest moj slaby pkt....musze jeszcze sporo nad tym pracowac. Akurat ze sculptu jestem zadowolony. Mozesz sprecyzowac co w tym slabego?

    a tutaj mala poprawka. Niewiele wiecej moge zrobic bez przerabiania calego modelu (na razie sama bryla, bez poprawiania tekstur)

    Ostatnio edytowane przez F/X ; 13-06-08 o 14:21

  7. #7
    I love CATE
    Srebrna Galeria

    Dołączył
    Jun 2007
    Lokalizacja
    Wałcz
    Postów
    2772
    Podziękowania

    Domyślnie

    Hmm słaby sculpt, słaby model hi poly ogólnie który ma mnóstwo błędów wystarczy spojrzeć na wszystkie zęby rogi i pazury i porównać je z konceptem. Na sculpcie są zrobione niedokładnie, krzywo brak im ostrości i linii a już o jakimś drobnym detalu nie mówiąc chociaż to nie jest ważne. Najbardziej rażą mnie nogi które wyrywają się na boki z tułowia tak jak na zabawkach z ruchomymi kończynami. Róg na czole jest sporo mniejszy niż na koncepcie i jakoś luźno siedzi w tej dziurze. Ogólnie cała forma modelu jest mniej lub bardziej skopana a jedyny detal jaki tu widzę to trochę fałdek. Zbrusha stać na trochę więcej.
    Nie wiem jaki workflow stosujesz ale chyba model hi poly powinien być najważniejszy bo na nim buduje się low poly. Koncept miałeś naprawdę świetny na zabawę w zbrushu. Chętnie bym go widział jako temat minibitwy, Kirian pewnie by go ładnie zrobił bo chyba lubi robić takie potworki.
    Sorry za ostrą krytykę mam nadzieję że się nie obrazisz ;) Pozdro
    "A passion is something you should enjoy, not become slave of".
    Pascal Blanche

  8. #8
    Member
    Awatar Kulfon_Fascynator
    Dołączył
    May 2008
    Lokalizacja
    WROCLAW
    Postów
    73
    Podziękowania

    Domyślnie

    2 dni ....dajesz rade ........jedyne co mnie meczy to wystajace kosci udowe i polaczenie miesni z tulowiem.........zauwaz ze na concepcie kosci udowe nie wystaja z niego tak bardzo - szyjka kosci udowej nie jest taka dluga jak u Ciebie - te miesnie przeciez musza byc podczepione w jakis sposob ze szkieletem reszty ciala aby moc wykonywac swoja prace

  9. #9
    Member
    $post[field32]x GameArt Award
    Awatar Kirian
    Dołączył
    May 2007
    Lokalizacja
    Cracow
    Postów
    427
    Podziękowania

    Domyślnie

    F/X nie badz zly:)), napisalem krótko bo niemialem czasu:P serio powiedz nam Swoj wflow, bo w tym mozesz robic bledy,
    wszystkie rady Chlopakow jak najbardziej musisz wziasc pod uwage jezeli pracujesz na modelem do portfolio;)
    i poco robic jeden model na dwa tygodnie jezeli to jest do folio:D zrob 3/5 full wypas i masz wieksze szanse na prace niz 20 sredniakow,
    Tomala racja nieukrywam ze lubie takie ludki;D
    pozdrawiam
    ps. kogo to concept bo naprawdę kreci mnie ten monster?}:> ... chetnie byc sobie go zrobil, chociaż highpoly
    Character Art.

  10. #10
    Cyberpunk
    Awatar Levus
    Dołączył
    Mar 2006
    Postów
    3714
    Podziękowania

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kirian Zobacz posta
    kogo to concept
    Właśnie też sie zastanawiałem bo sygnatura jest (mi) znana.

Strona 1 z 46 12345611 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •