Skocz do zawartości

Liga niezwykłych dżentelmenów 2D, 3D


Freelanc3r

Rekomendowane odpowiedzi

Hej w związku z negocjacjami które prowadzę z francuzami na temat reklam w telewizji internecie tworzenia stron wizualizacji, jak również modeli do monitorów 3d itd itp etc :) chciałbym zebrać ekipę najlepszych polskich grafików 2d 3d. Sam jestem grafikiem, no może średniej klasy ale chce dogonić Anie ;) może sie kiedyś uda ;) Jeśli jesteście zainteresowani, prześlijcie swoje portfolio, zaznaczam, że interesują mnie prace TYLKO z podpisem artystów lub też znakami wodnymi.

A ważna rzecz zamieście rodzaj programu na którym pracujecie

[email protected]

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Na wstępnych negocjacjach ustaliliśmy 100-300 euro za dzień pracy, a dzień pracy to może być od 1 do 24 godzin. Głównie praca będzie przy przygotowywaniu modeli do 3d wizualizacji tzn do 3d monitorów które są zamieszczane w większości w muzeach aby zastąpić najstarsze i najbardziej narażone na zniszczenie. Kolejna rzecz do layout stron + AS3. Ale wszystko będę wiedział pewnie na spotkaniu f2f które odbędzie sie w lipcu lub sierpniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A praca to niby gdzie? W żabolandzie, czy zdalna? Kiedy płatne, jaka forma zatrudnienia? Dostaniemy tłumaczy z francuskiego na nasze?