Skocz do zawartości

Anonim

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Jest to mój pierwszy post na forum, mam nadzieję, że się tu zaklimatyzuję :)

Jestem programistą, a z powodu swoich projektów musiałem nauczyć się grafiki (plastyką zajmuje się od małego, więc 2d nie sprawiało mi kłopotów) 3d. Tak więc długą i wyboistą drogą (ok. 1.5 - 2 miesiące) wyćwiczyłem nawet niezły poziom. W tym temacie chciałbym przedstawić wam moje niektóre modele, które wykorzystuję w swojej "pracy".

1.

kalach.jpg

Model Black AK-47 z nabojami, stosunkowo prosty do stworzenia, ze zdjęcia. Myślę, że muszę poprawić jeszcze rączkę i ewentualnie kolbę.

 

2. Gitarka Gibson Explorer do mojego priorytetowego projektu - gry muzycznej a'la Guitar Hero (aczkolwiek dużo bardziej realistycznej)

79278dbd8ce5c3bf8964a1b6e191a58f.jpg

 

3. SG Doubleneck, również do wyżej wymienionej gry muzycznej.

530aab2b00c66f8230b07eee521048d2.jpg

Ogólnie z powyższej gitarki jestem zadowolony, raczej nie ma nic do poprawy.

 

4. Gitarka SG, wyrzeźbiona w wiadomym celu

34f875d83def556db9f070c56c298495.jpg

Z powyższego modelu również jestem zadowolony. Kanciastość została wyeleminowana, ale niestety w tej chwili nie posiadam zdjęcia ładniejszej wersji.

 

Modeluję w Blenderze, jednym z najlepszych programów do grafiki (moim zdaniem oczywiście).

W niedługim czasie postaram się zamieścić różne inne moje modele.

Pozdro

-Ano

Edytowane przez Anonim
Zły hosting zdjęć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

z tego co widać to Twoje modele nie nadają się na game art , najpierw dowiedz się o co chodzi i co to jest game art, wypadało by to wiedzieć skoro wstawiasz tu wątek nie mając pojęcia jak zbudować obiekt niskopoligonowy nie wspominając o reszcie zagadnień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach