× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 23 z 29 PierwszyPierwszy ... 131819202122232425262728 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 288

Wątek: ZiN

  1. #221
    Been Through the Mill
    Awatar Nezumi
    Dołączył
    Oct 2006
    Lokalizacja
    Toluca, Mexico
    Postów
    4563
    Podziękowania

    Domyślnie


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Dobre! Fajnie pokazana akcja. Takie powinny byc okladki ksiazek Fantasy a nie ta bida z nedza co czasami widuje - w photoshopie na zdjecie kolesia dodane zdjecie helmu, jakis bryzg niby to krwi i jest okladka... Tutaj zapowiada sie na prawde swietnie - zobaczymy co dalej wykombinujesz - powodzenia!
    “There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.”
    ― Ernest Hemingway
    Podziękowania ZiN podziękował

  2. #222
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    523
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki Nezumi, to zdecydowanie najmilszy komplement jaki kiedykolwiek słyszałem! To bardzo mobilizujące. Staram się podchodzić do każdej następnej ilustracji z coraz większym zaangażowaniem i dobrze widzieć, że to popłaca :)

    Tym razem nie obyło się bez przygód, ten etap pracy miałem zrobiony już wcześniej, ale skraszował mi się psd i w sumie wszystko poza samym gryfem (zbackupowanym 2 dni wcześniej) musiałem malować od nowa. Zgubiło mnie manipulowanie wielkością navigatora podczas zapisywania ;/. Do samej góry na drugim planie podchodziłem chyba z 6 razy. Wymaga jeszcze dopieszczenia, ale chyba już jestem blisko. Zamierzam jeszcze zrobić bardziej subtelne cienie na piórach, bo wydaje mi się, że sam gryf jest przesadzony z kontrastem. Ale jestem dopiero co po skończeniu tła i nad bestią przysiądę przy kolejnym updacie.

    Na razie wrzucam to co jest, żeby było widać, że coś się robi ;)

    Still WIP


  3. #223
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    523
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ok, znowu miałem czas nad tym przysiąść. Wypadałoby już to skończyć. Przemalowałem jeszcze raz skały oraz dodałem kolor. To chyba finał, ale jeśli macie jakieś sugestie co poprawić/zmienić/usunąć to chętnie przeczytam. Jeśli nie będzie się to wiązało z przemalowaniem ponad połowy pracy to postaram się jeszcze przy tym podłubać, jeśli tak to cóż... Na pewno w przyszłości podejmę jeszcze temat gryfa, za parę lat zrobię sobie zestawienie postępów swojego warsztatu ;]


  4. #224
    Member
    Awatar mysz
    Dołączył
    Aug 2008
    Postów
    334
    Podziękowania

    Domyślnie

    szacun za dłubanke :D umiesz detal wydobyc, stylowka tez spox :}
    poszczegolne elementy tej pracy wyodrebnione bylyby fajne. ale jak ocalosc to niezbyt dziala.
    kadr za szeroki, brak glebi, blade straszliwie - cala dynamika przez to zabita.
    nuda wieje, takie pustkowie bez sensu - zbudowali tam tak z czapy nagle ten harpun i siedza na zadzie te zolniezyki? :D
    jaki zamek by sie przydal, miasto,w dalszym tle tez - ze to zywy tetniacy swiat, a nie banda garnkoglowych broni kamienia przed gryfem (drzewo na ta ich wiezyczke tez z dolu zwozili na to wyglada :D)

    z tego co piszesz to juz nie wrocisz do tej pracy - szkoda. ale samego gryfa mozesz wyciac bo solo sie prezentuje kozak :D
    cierpliwosc masz i potencjal siedzi, takze dzialaj dzialaj!

    p o z d r
    B O B O
    H E V E T



    tumblrfacebook

    ☩eczk∴


  5. #225
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    523
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dzięki za feedback mysz. Wrócę do tej pracy, i spróbuję przemalować tło, w enviro jestem bardzo słaby, jakoś nigdy nie miałem własnie do tego tyle cierpliwości. Zawsze wydaje mi się, że jak okiem ogarnia się tyle widoku to dużo malowania (postrzeganie wszystkiego w kontekście detalu i syndrom malowania każdego liścia na drzewie :P) A w enviro własnie najbardziej liczy się uproszczanie, natomiast żeby coś uprościć, najpierw trzeba to zrozumieć. Ja jeszcze nie wszystkie elementy dobrze rozumiem (za mało studium), ale jak się rozrysuję to z czasem powinno być lepiej (skały nawet zaczęły mi sprawiać frajdę). Dobór skały wapiennej rzeczywiście wypadł blado, oczekiwałem na potwierdzenie swoich obaw, spróbuję z nimi uderzyć w lekki pomarańcz, będzie to stanowiło jakiś kontrast dla niebieskiego tła i powinno pod tym względem zdynamizować całość. Cieciom z harpunem domaluję jakiś mały obóz, żeby dodać im nieco więcej historii, że się tam czaili na tego gryfa od dłuższego czasu czy coś. Samo miasteczko w tle też dopiero teraz zauważyłem, że za mocno rozmyłem. Biorąc pod uwagę ruch kamery i efekt parallax, to tło powinno być w zasadzie najmniej rozmyte, a plan pierwszy nieco bardziej. Cóż, takie rzeczy widzi się po czasie, ale jest nauka i jak wspomniałem, tak tego nie zostawię, bo nie zmienia to faktu, że praca z bugami to wciąż crap. Miło że gryf się podoba, jego może zostawię bez zmian :)

  6. #226
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    523
    Podziękowania

    Domyślnie

    Tym razem postąpiłem trochę odważniej z kolorami. Co sądzicie?



    Mały bonus, coś bardziej lekkiego ale wciąż zachowując jakąś tam dynamikę w obrazie w ramach ćwiczeń:P


  7. #227
    Member

    Dołączył
    Nov 2008
    Postów
    1534
    Podziękowania

    Domyślnie

    Ten bonus podoba mi się o wiele bardziej niż "danie główne" :)

  8. #228
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10240
    Podziękowania

    Domyślnie

    wiem, ze juz za pozno ale nie pamietalem w ktorym watku to widzialem. Te dwa elementy rozbijaja Tobie narracje i kompozycje
    http://spruce-mobile.com/samples/compo.jpg
    nosiłem kalesony zanim było cool

  9. #229
    Member
    Awatar ZiN
    Dołączył
    Jan 2011
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    523
    Podziękowania

    Domyślnie

    SBT77 - o to chodzi, żeby każda następna praca była lepsza od poprzedniej ;)

    olaf - Postaram się to jeszcze przeanalizować i poprawić, ale o co dokładnie chodzi? O skalę tego pióra poniżej, jego umiejscowienie, kierunek, czy to że w ogóle on się tam znajduje?

    Dorzucam złotą spiralę. Nie jestem pewien czy właściwie tego używam, ale staram się to wykorzystywać jako grid do budowania kompozycji ostatnio.

  10. #230
    member of
    Awatar olaf
    Dołączył
    May 2009
    Lokalizacja
    szczecin
    Postów
    10240
    Podziękowania

    Domyślnie

    http://spruce-mobile.com/samples/compo2.jpg

    tak, ale taka kompozycja prowadzi oko wlasnie do centrum spirali. A tam niczego nie ma. W kazdym razie niczego zwiazanego z narracja i akcja na obrazie. Jakbys dobral sobie jedna z alternatyw powuzej, mialbys zbuowana narracje. Teraz oko jest przeciagane w miejsce gdzie nic nie ma - wiec praca moze wydawac sie nudna.

    Rzeczy narracyjnie wazne dla przekazu sa zbudowane w obszarach z ktorych oko ucieka wiec nie ma mozliwosci zbudowania continuum narracyjnego w mogzu i caly przekaz jest chaotyczny a praca niezbyt interesujaca. Noise jaki powstal nie pozwala na asocjcacje obrazu z archetypami jakie mamy w glowie

    podam przykład mózgiem odbiorcy:
    epicka walka z potworem > o! potwor wyglada jak w M&M > o, jak ja kocham M&M > ale fajna grafika > lubie tego artyste > profit.

    nie masz tego, bo nie zbudowałeś narracji. Nie masz korzysci jakie moglbys wygenerowac swoja praca.
    nosiłem kalesony zanim było cool

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •