Podziękowania Podziękowania:  0
× tak × tak:  0
× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: Ginetta G50 GT4 i Cup dla Rfactor 2

  1. #1
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie Ginetta G50 GT4 i Cup dla Rfactor 2


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	gt4-ginetta-g50.jpg
Wyświetleń:	88
Rozmiar:	26.4 KB
ID:	85180Witam kope lat już mnie tu niebyło :) ale tak to sie złozyło że ostatnio dłubie model do stymulatora wyścigów narazie w wersji beta czyli Rfactor2.
    To ze niemam/ miałem nic wspólnego z low poly to wiem ale sie uczę powoli nowości. Podstawa modelu wykonana była w rhino pocieta i wyexportowana do softimage-a i zoptymalizowana narazie delikatnie choć jeszcze duzo do wycięcia pozostało.
    narazie 34k na nadwoziu i 6,5k na każdym z kół oczywiście to będzie LODA, potem dorobione zostaną uboższe wersje dla dalszych planów.
    Oczywiście dojdzie do tego wnętrze i wszystko co jest pod maską ale bez przesady oby sie udało.
    pozdrawiam
    kibicowanie mile widziane :).

  2. #2
    Member
    Srebrna Galeria
    Awatar FF
    Dołączył
    Dec 2005
    Lokalizacja
    Konin/Poznań
    Postów
    2141
    Podziękowania

    Domyślnie

    Super, pokaż jakieś siatki, jestem ciekaw jak to wygląda.

  3. #3
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie

    A no tak najważniejsze siatka ale jak pisałem jeszcze dużo do wycięcia jak tylni słupek szyba i okolice tylnich lamp.

  4. #4
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3137
    Podziękowania

    Domyślnie

    Mozesz zdradzic jak eksportujesz to z rihno? Ze masz taka siatke a nie tropjkaty?

  5. #5
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie

    Powiem to tak jak powierzchnia nie jest trimowana a starałem sie by takich bylo jaknajmniej to meshuje każdą powierzchnie na innych parametrach tak by można to potem w poligonach ogarnąć, potem tylko kasowanie loopów zbędnych.
    Oczywiście nie łącze w polysurface bo wtedy zawsze wyjdą trójkąty przy łączeniach. A trimowane no niema przebacz trzeba to czyścić troche zabawy jest ale da sie to wmiare szybko i sprawnie zrobić.

  6. #6
    Member
    Awatar Sebazx6r
    Dołączył
    Dec 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3137
    Podziękowania

    Domyślnie

    To jeszcze bym chcial wiedziec jak pomimo trojkatow masz ta rowno? :D Rozumie ze dajesz smooth jeszcze ,ale czemu sie nie krzywi? By the way bardzo ladnie :).

  7. #7
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie

    :) nie nie daje smootha czy nic innego znaczy sie standardowe gładzenie jest ale żadne ala SubD nie wchodzi w gre nawet.
    Model został wyexportowany z nurbsów do mesha w mysle ze ilości ok 300k poly czy też trójątów i okrojony do ok teraz 30k(pomijam felgi) wszystko jest potem robione bevelami i łamaniem smootha tak by w silniku gry wyglądało to wmiare dobrze przyzwoicie.

  8. #8
    Member

    Dołączył
    Apr 2004
    Postów
    789
    Podziękowania

    Domyślnie

    Nie wiem czy rF 2 obsługuje normal mapy na samochodach, ale jeśli tak, to możesz się pokusić o wypalenie takowej z modelu hi-poly. Jestem ciekaw różnicy w odbiciach.

  9. #9
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie

    GRiPi tak oczywiście obsługuje ale chodzi o to że jak się jedzie blisko kogoś to widać ze to tylko mapa więc LODa będzie dość szczególowy potem zaczną sie wpałanki przy lod b c i d

  10. #10
    nurbsmaster
    Złota Galeria Srebrna Galeria
    Awatar Bzyku
    Dołączył
    Apr 2003
    Lokalizacja
    Zielona Góra
    Postów
    1852
    Podziękowania

    Domyślnie

    świeta to i czas na modelowanie więc mały up
    ale czas wejść powoli do wnetrza




Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •