Skocz do zawartości

Zasilacz do 660ti za około 400zł


etched headplate

Rekomendowane odpowiedzi

Witam muszę wybrać zasilacz do zestawu a jestem kompletnie zielony w tej kwestii. chciałbym się zmieścić w około 400zł (max 450)

[h=3][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD=width: 100%]spec:

proc - Intel core i7 3770 ( bez podkręcania)

karta - Gigabyte GeForce GTX 660 Ti OC 2GB

Ram - Kingston 16Gb (2x8) 1600MHz

Mobo - Asrock Z77 extreme6

 

Czytałem sporo dobrego o Ocz i Corsairach i takie sobie namierzyłem::

 

ocz zt 750W 80+ Bronze - 369zł ( ale ten chyba za mocny?)

bądź ocz z tej zamej serii tylko wersja 650W - za 345zł

lub

Corsair Enthusiast Series TX 650W - 345zł

lub

Corsair HX 80+ Gold 650 W - 455zł

 

ile tak naprawdę mocy mi potrzeba? 650 starczy? Lepiej wybrać 650W i droższy czy np 750W i tańszy? Ktoś poleci jakiś konkretny model?

 

pozdrawiam

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE][/h]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Corsair nie kupuj. Mi zacza piszczec... slabiutki. Wez modularnego OCZ :) mam 600 nie narzekam.

phenom 1090T i 660GTX Gigabyte i 8GB mam obecnie i nic zlego sie nie dzieje. W OCZ jak wezmiesz modularny mozesz powypinac zbedne kable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wezme OCZ.

 

Czytałem że ten ModXStream ma trochę krótkie kable i mogą nie sięgać przy dużej obudowie( a moja będzie spora) więc zostanę przy serii ZT.

 

Jeszcze dwa pytanka, mianowicie do mojego zestawu powinienem wziąść 750W czy 650W starczy? Czy jeśli nie będę kręcił procka ale komp będzie używany prawie cały dzień lepiej bym dokupił jakieś tanie chłodzenie na cpu?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach