Skocz do zawartości

Pojazd 3d : Duesenberg


Rekomendowane odpowiedzi

Oto kolejna praca, którą wstawiam na forum max3d (czyli druga praca). W dużej mierze jest to Duesenberg model J... Nie w zupełności jako, że blueprinty znalazłem w najlepszym wypadku mierne, a sugerowanie się prawdziwymi okazami było trudne... Nie wiem jak się robiło wtedy auta, nie znam się. Z tego co widziałem to każdy egzemplarz jest inny. To drzwi inne, to klamki, to jakieś zagięcie no ale mniejsza z tym. To w ogóle jest drugi model samochodu, który zrobiłem więc jak na takie małe doświadczenie chyba aż tak źle nie jest ;) Czekam na odpowiedzi i rady co bym mogł kolejną pracę zrobić lepszą.

 

Teraz pytanie: gdzie widzieliśmy takie autko?

Teraz odpowiedź: Jak graliśmy w Mafię i wychodziliśmy ze stacji benzynowej przyszło nam gonić za złym panem w żółtym samochodzie.

 

 

[ATTACH=CONFIG]89580[/ATTACH]

 

 

[ATTACH=CONFIG]89581[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Cześć. Trzeba by popracować nad parametrami renderingu, bo wychodzi ziarnistość np. na oponach, studio ciekawsze by się przydało i bardziej zdecydowane cienie pewnie też. A modelowanie bardzo dobre i sama praca w odbiorze to fajna odmiana w galerii ze skończonymi pracami motoryzacyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach