Skocz do zawartości

teczka 3d: manowak


manowak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Z racji że jest to mój pierwszy wątek a zarazem pierwszy temat na tym forum.

Pozwólcie że się przedstawię:

Ja nazywam się Mariusz Nowak. Obecnie jestem studentem informatyki ze specjalizacją Grafika Projektowanie i Multimedia [chyba taka dokładnie :D ]. W tym semestrze kończę III rok studiów, a więc powoli zaczynam przygotować się do projektowania pracy inżynierskiej.

 

Postanowiłem dodać temat na forum max3d.pl ponieważ [zaczynam, nie zaczynam trudno powiedzieć] przygodę z 3ds maxem. Dla czego tak piszę? Ponieważ już trochę "bawiłem się" wyżej wymienionym programem, jednak nie dzieliłem się moimi pracami, bo to coś mi się nie podobało, coś mnie zniechęciło do pracy itd. Moja praca inżynierska wiązała się będzie właśnie z grafiką 3d lub tematyką gier 3d. Chcę utworzyć wirtualny spacer z zawartą historią pewnego miejsca.

Udostępniając w tym miejscu moje prace, liczę przede wszystkim na to że będzie to dla mnie wielka motywacja, również liczę na fachową ocenę, jakieś wskazówki dotyczące modeli, textur, nad czym popracować itd.

 

Od razu przepraszam jeżeli moja składnia zdań nie do końca jest poprawna, wybaczcie ale nie jestem polonistą :D

 

Więc żeby nie było że tylko tworze swoją biografię w nowym wątku, to udostępniam parę [para to dwie, bądź więcej ;) ] moich prac:

Pierwsze prace które tu udostępniam, są stworzone przy nauce oświetlenia sceny [z pomocą tutorialu z tego serwisu]:

Wymodelowane wszystko jest przeze mnie:

1jpg_nrwnqwh.jpg 2jpg_nrwnqwr.jpg 3jpg_nrwnqwx.jpg

7jpg_nrwnqwa.jpg

 

6jpg_nrwnqws.jpg 4jpg_nrwnqwn.jpg 8jpg_nrwnqsh.jpg

9jpg_nrwnqsx.jpg

 

 

No i po całkowitym texturowaniu:

12jpg_nrwnqsw.jpg 5jpg_nrwnqww.jpg

 

TEXTUTY:

zegarpattern.th.png textnormspectapeta.th.png textnormspecpolka.th.png

textnormspecpolka2.th.png ramkauvwsfirstpattern.th.png ramkapoziomauvwspattern.th.png