Skocz do zawartości

Kiciputek


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

 

Nazywam się Kasia vel Kiciputek. Mam 20 lat i studiuję grafikę na Wydziale Artystycznym w Lublinie. Zaczęłam podglądać forum kilka dni temu i bardzo podoba mi się tutejsza atmosfera - bardzo pozytywnie motywuje do pracy. Początkowo planowałam tylko przyglądać się postępom innych i w ten sposób się inspirować. Wahałam się, czy założyć własną teczkę, obawiałam się, że... hm, nie wpasuję się w klimat? Chodzi o to, że większość osób tutaj specjalizuje się w concept arcie i ilustracjach bardziej "poważnych" niż to, co ja robię na co dzień. A robię komiksy. I ilustracje, ale mocno stylizowane w sposób, jaki zwykle kojarzy się z produkcjami dla dzieci (chociaż większość z nich to tematyka zdecydowanie dla dorosłych).

 

W każdym razie, odłożyłam te obawy na bok i oto wystawiam się na konstruktywny feedback. Większość moich prac tutaj to prywatne projekty, plus jedno duże zlecenie, ale utrzymane w takim klimacie, w jakim pracuję też dla siebie. Jeśli chodzi o typowo warsztatowe ćwiczenia, anatomię, perspektywę, martwą naturę - przerabiam to wszystko na zajęciach na uczelni, więc jakoś tam podstawy ćwiczę. Być może później sfotografuję kilka prac ze studiów i też tutaj wstawię.

 

Na początek kilka szkiców, storyboardów, pierwszych pomysłów:

 

rrh_storyboard_by_beiibis-d4v64oy.jpg

 

hawaii_girl_by_beiibis-d4v64vs.jpg

 

fay_by_beiibis-d4v63hj.jpg

 

shush_by_beiibis-d5l9afm.jpg

 

Pierwsze próby kolorowych ilustracji:

 

little_red_and_the_shadow___background_concept_by_beiibis-d5u4edo.jpg

 

watch_the_world___sketch_by_beiibis-d5p5qn0.jpg

 

darkness_inside_me_by_beiibis-d56fixl.jpg

 

listen_to_the_wind_by_beiibis-d55xdcq.jpg

 

 

Kilka późniejszych własnych projektów:

 

 

can_i_has_a_cheezburger__by_beiibis-d5mj62o.jpg

 

modern_pin_up__white_wine_by_beiibis-d5wm6k2.jpg

 

external_self_portrait_by_beiibis-d63tk11.jpg

 

Komiksy: