× nie × nie:  0
Na fronta! Na fronta!:  0
Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2

Wątek: [ANIMACJA][3ds max] Symulacja rozwijania zrolowanej flagi.

  1. #1
    Member
    Awatar mateusz_s
    Dołączył
    Aug 2005
    Postów
    700
    Podziękowania

    Domyślnie [ANIMACJA][3ds max] Symulacja rozwijania zrolowanej flagi.


    Reklama widoczna tylko dla niezalogowanych użytkowników
    Cześć,
    Wykonałem wideotutorial pokazujący, w jaki sposób wykonałem efekt rozwijającej się zrolowanej flagi
    za pomocą Cloth w 3ds max:

    http://www.youtube.com/watch?v=xC1g29IVhRE

    https://vimeo.com/77388188

    Pozdrawiam
    Mateusz
    Ostatnio edytowane przez mateusz_s ; 21-10-13 o 13:03
    -
    PORTFOLIO: www.mateuszstaniszew.pl
    PROFIL na BEHANCE: https://www.behance.net/mateusz_s
    moja darmowa przeglądarka sekwencji obrazów: Free Image Sequence Player (v3.0)
    -

  2. #2
    Member
    Awatar Tomo
    Dołączył
    Jul 2003
    Lokalizacja
    Pszczyna
    Postów
    101
    Podziękowania

    Domyślnie

    Dodam od siebie że do zmierzenia długości krzywej spline można użyć narzędzia "measure" jeśli komuś zależy by obiekt kończył się i zaczynał wraz z nim.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •