Skocz do zawartości

Teczka początkująca


Luiza

Rekomendowane odpowiedzi

[ATTACH=CONFIG]92142[/ATTACH]Cześć!

 

Od pewnego czasu przeglądam to forum, poziom niektórych prezentowanych tu prac to dla mnie nieustająca motywacja. Od lipca sama zaczęłam malować w photoshopie - początki były i nadal są trudne, ale myślę, że nadszedł już czas, by pokazać światu co sama robię i by prosić o porady. Oglądam tutoriale i "studiuję" concept arty, a potem staram się zaaplikować to, co zauważyłam do swoich prac, jednak nie ma to jak spojrzenie z zewnątrz i dobra krytyka. Dlatego będę wdzięczna za wszystkie opinie i porady.

Marzy mi się profesjonalizm:), wiele pracy przede mną (ale trochę już za mną, wiedzielibyście o czym mówię, gdybym pokazała moje pierwsze mazgaje:))

Pozrawiam,

Luiza

 

 

 

Martwe natury:

 

tumblr_mpnsspmuQf1sylg46o4_r1_1280.jpg

 

tumblr_mpnsspmuQf1sylg46o1_r1_1280.jpg

 

Enviro:

 

tumblr_mt7of7p9KG1sylg46o1_1280.jpg

 

tumblr_mt7of7p9KG1sylg46o2_r1_1280.jpg

 

tumblr_mtd4y4xVwZ1sylg46o1_1280.jpg

 

tumblr_mtbwcil98c1sylg46o1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

tumblr_mtw3anqV9a1sylg46o1_r1_1280.jpg

 

 

tumblr_mucnfriYfH1sylg46o3_r1_1280.jpg

 

tumblr_mtw3anqV9a1sylg46o3_r1_1280.jpg

 

http://31.media.tumblr.com/5b19b31be94b8eca88ef0142d9ffe079/tumblr_mtw3anqV9a1sylg46o1_r1_1280.jpg

 

tumblr_mucnfriYfH1sylg46o2_r1_1280.jpg

 

http://25.media.tumblr.com/4dcc8fc44da827262b39a735de415d16/tumblr_mucnfriYfH1sylg46o6_r1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

tumblr_mtw3anqV9a1sylg46o4_r1_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

tumblr_mucnfriYfH1sylg46o6_r1_1280.jpg

 

tumblr_mucnfriYfH1sylg46o1_r2_1280.jpg

 

tumblr_mtkv136m9d1sylg46o2_r3_1280.jpg

 

- - - Połączono posty - - -

 

no i jeszcze kaltka z filmu:

 

tumblr_mpfkcjpYTl1sylg46o2_r1_1280.jpg

Edytowane przez Luiza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic