Skocz do zawartości

Interior: Valencia House


strzelec

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!,

 

To jest mój pierwszy post na forum > zacząłem ostatnio przygodę z vray'em na sketchup'a.

Modeluję aktualnie istniejący już dom w Walencji. Chciałbym na jego podstawie nauczyć się

'dobrego wizkowania' i wrzucić do portfolio...

 

Model nie jest jeszcze dopracowany w detalu, również brakuje mebli itp.

1. Moim pytaniem na tym etapie jest skąd wzięły się te smugi na ścianach (szczególnie po prawej na górze viski),

i jak można je wyeliminować w vray/sketchup.

2. Jak zwiększyć nasłonecznienie wewnątrz domu przy świetle dziennym? (w tym przypadku mocno rozjaśniłem w photoshopie)

 

Z góry dzięki za pomoc, :cool:

pozdrawiam, mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Witam, nie znam się totalnie na wizualizacji wnętrz:D ale mogę Ci jedno powiedzieć.. :D

wrzucaj zdj na jakąś stronę, a potem przy komentowaniu kliknij w "wstaw obrazek" i tam wklej direct link do zdjęcia:D

Pozdrawiam i życzę powodzenia;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smugi z nałożonych na siebie fejsów powstały. Uważaj na takie miejsca. Kontroluj model i twórz czyste siatki. vray nie lub takich momentów gdy dwa obiekty, w tym przypadku fejsy sa w tej samej pozycji i się nakładają gdyż nie wie za bardzo co ma renderować :)

 

biszkopte dzięki za pomoc, ale sprawdziłem model i nie nakładają się w tej scenie żadne płaszczyzny...

Może jakieś inne sugestie?? ustawienia związane ze światłem??

Odnośnik do komentarza