Jump to content

Recommended Posts

Jutro premierahttps://www.youtube.com/watch?v=FZYeHlwMCCM&t=0sFeatures:http://pixologic.com/features/

Edited by damian85osg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oni ta dynamic mieli juz zanim Mudbox to oglosil ;) Znam osoby, ktore robili bete i wiedza.

 

Te Polygroupy swietne jeszcze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie no, co ty. Zobaczyli ze jest w Mudboxie i przygotowali nowa wersje ZB w kilka dni bo sie wystraszyli... *eyeroll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy update zbrusha to konkret warty każdych pieniędzy. Świetna sprawa z tym Sculptris Pro mode. Rozwiąże tyle problemów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No te typowe sprawy co kuleją to olali niestety - tj retopo, subtool mannager itp..

No ale i tak mój workflow właśnie stał się sużooo przyjemniejszy.

 

A jak ktoś się jeszcze niepotrzebnie zastanawia czy kupić zbrusha to jest 100usd zniżki przez jakiś czas i od teraz licencja obowiązuje na win i mac jednocześnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj była premiera ZBrush 2018. Pixologic kolejny raz zaskakuje updatem narzędzi za darmo. Jestem bardzo poruszony tym jak ta firma szanuje drobnych artystów i rzemieślników. Wielkie korporacje sprzedające oprogramowanie za tysiące dolarów powinny się od nich uczyć. Potrafić rozgraniczyć dużą firmę robiącą animacje za setki tysięcy dolarów od ludzi którzy są drobnymi artystami tworzącymi na freelance. Ja jestem osobą która jest bardzo uczulona na monopolistyczne i korporacyjne zagrywki finansowe. Widziałem już wzloty i upadki wizjonerów tej branży. Kiedy patrzę na tą malutką firmę Pixologic Inc. założoną przez Ofer'a Alon'a i Jack'a Rimokh'a i ich innowacyjny soft który podbił w ciągu ostatnich kilkunastu lat całą branżę VFX, jestem pełen podziwu że na przestrzeni lat nie zapomnieli o drobnych artystach i wciąż utrzymują cenę swojego narzędzia na przyzwoitym poziomie. Bo jest różnica pomiędzy tym kiedy ktoś tworzy technologię i wprowadza innowację do świata umiejąc zaoferować ją ludziom w rozsądnej cenę, a kiedy ktoś skupuje narzędzia/technologię i zamyka je by zlikwidować konkurencję, a inne wybiórczo upycha w swój pięknie lansowany bardzo drogi produkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wczoraj była premiera ZBrush 2018. Pixologic kolejny raz zaskakuje updatem narzędzi za darmo.
Hej, gdzie jest info o tym darmowym updacie? Ciułalem kasę na Zbrusha ze 2 lata po drobnicy, kupiłem w styczniu 2018, i teraz widze info - nowa wersja...kupa nowych rzeczy...to nie może być za darmo...jeśli faktycznie jest za darmo to wpłacę 100 zl na "Sie pomaga" żeby mieć czyste sumienie że kolejny raz Pixologic (nie wiem który rok z rzędu) daje za darmo update. Nie żartuję...jak się okaże że nie jest za darmo - to też wpłacę - w podziękowaniu za to że nie będę mieć wyrzutów sumienia tylko będę musiał zapłacić. Jedyną firmą która ma aktualnie podobną (ale tylko podobną) politykę to Serif i ich soft Affinity. Tylko że ZBrush już tyle updatów dał za darmo...Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dziękuję! Idę zrobić wpłatę :)P.S Poszło do potrzebujących, a ja dziękuję Pixologic za kawał dobrego softu i wsparcie własnie takich małych rzemieślników jak ja :) Edited by Hris

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie każdy update zbrusha był wart żeby za niego płacić. Konkretne narzędzia ułatwiające/przyspieszające pracę. Jakby teraz chcieli nawet 100% to bym wyskrobał bo za tyle lat i takie narzędzie warto. Pixologic to jedyni co nie rzucają sloganu "tworzone przez artystów dla artystów" na wiatr. A update powinien startować dziś o 20 :DD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jakby update byl płatny to bym nie kupił. Podnieśli ceny o 100$ za kupno nowego. Czego nie ma nowego algorytm smooth-owania. Wystarczy podbić subdywizje by w displacement mapie były już wartość. Model wyjściowy się kurczy i kompensuje to disp.

Porządne retopo i UV.

Jak dla mnie nie dali nic co by mnie urzekło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przede wszystkim liczyłem na przebudowanie inteface-u a nie na doklejania kolejnych narzędzi, choć same narzędzia i funkcje fajne to nadal trzeba ich używać "zbrushowo"

Sensowna lista obiektów/ outliner, czytelne i logiczne warstwy z folderami i maskami, większa swoboda i logika przy konfiguracji ui, skrótów, workspaców, lepsze zarządzanie brushami, maskami, teksturami, prawdziwa perspektywa/ kamery, malowanie po uvałkach a nie polygonach na modelu i na płasko.

Część z tego ma mudbox jeszcze od czasów chrystusowych, nawet mimo tego, że nie był updajtowany przez 50 lat aż do teraz i dlatego nawet dzisiaj jest jeszcze garstka użytkowników muda mimo gorszego feelingu brushy i dużo mniejszej ilości funkcji i narzędzi.

 

A tymczasem dzień jak co dzień :)

 

source.gif

Edited by Imperator

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo co interfaceu to się przyzwyczaiłem i bardzo mi odpowiada. No ale czasem szukam opcji po kilka minut ;)

 

Te opcje o których wspomniałeś to też było coś na co bardzo liczyłem. W sumie czym dłużej używam nowej zetki tym bardziej mi spada entuzjazm ;)

No ale tak czy siak, ZB nadal daje radę i jest bezkonkurencyjny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy