Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Koniec offtopu.

Apdejt tajm. Co prawda samej animacji mam zrobione więcej i to co tu wrzucam jest wyrwane ze środka, ale początek jeszcze mocno rozgrzebany, więc na razie go nie pokazuję. Naszyjnik tymczasowo ukryłem, bo i tak prawie na pewno podczas tego skoku z krzesła symulacja by się wykrzaczyła. Włosy też jakieś takie niespokojne się zrobiły na nowszej wersji blendera. Trudno, będę to później poprawiał. Z ciekawości wyrenderowałem też wersję w Eevee, żeby zobaczyć animację z teksturkami, ale efekt mocno odbiega od Cyclesa, więc to raczej tak tylko poglądowo.

 

Edited by Mortus
nie umiem wstawiać linków
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Okej, chyba mogę powiedzieć, że zrobione. Zazwyczaj robię zestawienie 6 wyrazów twarzy, ale tym razem tak się zapędziłem, że zrobiłem ich 18  ;D

strzelam ze sprzedawanie przedmiotow w tibi i wyprowadzanie psow jest bardziej dochodowe niz robienie freelancu w polsce 🙂 

Mała aktualizacja. Poza dosłownie 2 czy 3 krótkimi ujęciami na koniec, prawie całość. Robala jeszcze nie animowałem.    

Posted Images

Moje doświadczenia z animacją kończą się na walk-cycle, ale oglądając odnoszę wrażenie, że animacja jest zbyt płynna. Wszystkie te gesty są takie "lejące", płynne, a do tego nie w pełni odzwierciedlają podekscytowanie w głosie. Brakuje w nich chwili zawieszenia. Wydaje mi się, że przy takiej ekscytacji ruchy powinny być gwałtowniejsze, a biorąc pod uwagę stylistykę, mogą być nawet bardziej przerysowane.

Bardzo polecam, jako inspirację, obejrzeć coś od Sony Animation, zwłaszcza Hotel Transylwania 1-3.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Też odnosiłem takie wrażenie. Skoro ktoś zwraca na to uwagę, to znaczy że coś jest na rzeczy - postaram się poprawić. Dzięki za feedback, panowie 😉

Hotel Transylwania to akurat dość specyficzny przykład, ale rozumiem co masz na myśli.

Link to post
Share on other sites

Dzięki, miło to czytać 🙂 A jak w porównaniu z poprzednią wersją? Lepiej teraz te ruchy wyglądają, czuć lepszą dynamikę?

Powiem tak - gdyby mi płacili 100-150k$ rocznie, to bym nie jęczał, tylko brał na klatę kolejne postacie :V. Aktualnie w pracy od dłuższego czasu wałkuję na okrągło te same modele i niektórych już naprawdę szczerze nie znoszę, więc w drugą stronę też wcale lepiej nie jest. Ale rozumiem, że z czasem wszystko może zbrzydnąć.

Link to post
Share on other sites

Ogólnie widać poprawę 🙂 Chociaż uważam, że do "u must eat sth" jest większa dynamika animacji, później robi się płynniej. Może to po prostu tak ma być 🙂 Jeszcze coś dzieje się z łokciem, jakoś tak wyskakuje ze swojej pozycji i zaraz do niej wraca, w momencie wyciągania palca z ust, w 31 sekundzie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

@Sebazx6r Zestresowała się dziewczyna przed kamerą i tyle. Zresztą kobiety podobno nie puszczają, a nawet jeśli już, to pachnie fiołkami :V

@blood_brother Hmm, a bardzo to przeszkadza, że później się robi płynniej? Bo może spróbuję podłubać przy tym jeszcze trochę. Co do łokcia, to akurat celowe. Miał być taki cartoonowy łuk na przedramieniu, ale jeśli dziwnie wygląda to może go jakoś zedytuję. Albo po prostu wywalę, zobaczymy.

@KLICEK Dzięki za miłe słowa 😄

  • Confused 1
Link to post
Share on other sites

@MortusNie, bynajmniej nie przeszkadza. Ja to widzę po prostu jak by te fragmenty miały różnych animatorów, ale wciąż pod jednym superwajzorem. Całość się broni, a z mojej strony to trochę czepialstwo, ale chyba nie jesteśmy tutaj, żeby lizać się po dupkach 😛

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy