Jump to content
Sign in to follow this  
wojtyl

Concept 3d/ "Rhino" B-5

Recommended Posts

Witam serdecznie.....oto moje drugie podejscie do tematu mechów, jako,ze wkoncu udalo mi sie zakupic nowy komputer,postanowilem go przetestowac :) concept mecha eksploracyjnego dla armi,przeznaczonego do raczej trudnych warunkow srodowiskowych,w zamysle mial tez umiec szybko biegac rzezbione ze sfery na dynameshu,praktycznie zero modelowania,renderowane w keyshocie,skladane w Ps...wydaje mi sie ze jest progress choc pewnie sporo elemntow daloby sie zrobic lepiej...pozdrawiam :)

https://www.artstation.com/wojtachnio

 

 

 

 

 

 

 

 

 

swi8opd.jpg[/img]

 

 

nLRh4lz.jpg[/img]

 

 

cHwSp3Z.jpg[/img]

 

 

AlgPOIN.jpg[/img]

 

 

8Zf1BPK.jpg[/img]

Share this post


Link to post
Share on other sites

projekcik całkiem spoko podoba mi się patent osłon miękkich. jedyne co mi nie gra z konceptem do ręce za masywne do korpusu i mocowania ramion wydaja się też cherlawe. ma twoim miejscu przeskalował bym trochę ręce od łokci w dół i zrobił masywniejsze mocowanie ramion do korpusu. ale po za tym git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cygus to jest koncept a nie funkcjonalność, ty za to modelujesz "funkcjonalność" która zupełnie nie działa.

Projekt jest mega i bezbłędnie wykonany jak na tak nowatorską technikę "robienia w clayu".

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki :) z tymi rękoma to jest dziwna sprawa,bo juz i tak je zmniejszylem znacznie,byly dluzsze :) po za tym w zaleznosci od perspektywy wygladaly roznie, ale generalnie to chodzilo mi wlasnie o zachowanie tej dysproporcji ze wzgledu na fakt,ze ten mech mial szybko biegac,jak rowniez miec mozliwosc podpierania sie na gornych ramionach,mniej wiecej jak goryl,ewentualnie tez wspinac sie, w zaleznosci od sytuacji i okolicznosci rzecz jasna :) aczkolwiek fakt, pewnie gdyby byly krotsze nie zaszkodziloby mu to rowniez :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota i bardzo przyjemny render.

Fajnie, że bez modelowania. Mi też szybciej idzie sculpcenie niż zmodeler ;) Śuper skok od raptor squad.

 

Ile poly taki twór?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za miłe słowa :) mial dosc sporo ,lekko ponad 60 mln , ale udalo mi sie go zredukowac do 20 ,przy pomocy decimate, no troche wazy,fakt,ale na dynameshu lepiej nie oszczedzac zeby nie stracic jakosci, generalnie nie myslalem o poly gdy go robilem,z gory byl przeznaczony do celow koncepcyjnych,do keyshota,

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak właśnie myślałem że wzorowałeś się na gorylu trochę ale zwróć uwagę że goryl do tych swoich przysadzistych łap ma bardzo rozbudowany staw barkowy. pozwoliłem sobie na jednym z twoich Renderów szybki retusz byś zobaczył różnice ja uważam że jest lepiej. przeskalowałem trochę ręce i rozbudowałem staw barkowy

 

https://ibb.co/n6Y0Bp

 

Cygus to jest koncept a nie funkcjonalność, ty za to modelujesz "funkcjonalność" która zupełnie nie działa.

Projekt jest mega i bezbłędnie wykonany jak na tak nowatorską technikę "robienia w clayu".

 

jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials"

Edited by dexter47

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials"

 

 

jestem konsekwentny, za to ty nie czujesz zupełnie proporcji, ten robot jest i wygląda funkcjonalnie, mimo że twórca skromnie uważa go za koncept-art. Natomiast ty jak papniok uważasz się za wielkiego konstruktora gdzie twoja robocica ani nie doczekała się przyzwoitego finala, a wyglądała jak stos blaszek zlepionych na super-glue. Sory za offtopa ale to już zachodzi za daleko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie sprawa wyglada nastepująco: jest naprawde zbyt duzo mozliwosci rozwiazania tego conceptu,zbyt duzo mozliwosci,rece krotsze,dzluzsze,nogi szersze,glowa wezsza, szersza, tez o tym wszystkim myslalem, lecz ostatecznie musialem sie zdecydowac na jeden konkretny :) paradoksem jest fakt,ze mozliwosci sa nieskonczone,alternatywy nieograniczone :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy