Jump to content
Sign in to follow this  
wojtyl

"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka

Recommended Posts

Witam, wrzucam mój najnowszy projekcik - "Barbarzyńca" , rzeźbiony ze sfery w Zbrush'u, renderowany w Keyshocie... w tym przypadku inspirowałem się wieloma świetnymi artystami jak np. Jakub Chechelski, Adam Skutt, Raphael Grassetti i wieloma innymi :) dodam również, że to moje pierwsze podejście do anatomii całego ciała, mięśni itp, także pewnie z czasem będzie lepiej :)

więcej fotek tutaj:

https://www.artstation.com/artwork/58exwW

 

 

 

 

bKOHabI.jpg[/img]

 

 

FTDU626.jpg[/img]

 

 

kQkkkUl.jpg[/img]

 

 

VR2xRRa.jpg[G]/IMG]

 

 

VU0NK24.jpg[/img]

 

 

g26UsxK.jpg[/img]

 

 

iVma6g6.jpg[/img]

 

 

ud8sQAM.jpg[/img]

 

 

elffBZa.jpg[/img]

 

 

mXqZExD.jpg[/img]

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świetna robota. Ile ci zajął ten projekt?

 

Włosy to fiber mesh, bo słabo widać na renderach?

Zajebiściej zrobiłeś jego przedmioty. W ogóle wszystko jest na bardzo wysokim poziomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki :) wybacz za slaba jakosc zblizen, byc moze pokusze sie jeszcze o drobny update i faktycznie wrzuce jakies lepsze rozdzialki glowy, tak wlosy to fibermesh, nic specjalnego, kilka odzielnych subtooli kosmykow wlosow, uczesanych groomami, polaczonych w jeden przy renderku... ile mi to zajelo..nie pamietam dokladnie bo robilem z przerwami bez pospiechu :) na poczatku to mialo byc studium ciala, miesni, nastepnie, jak to zwykle u mnie bywa, pokusilem sie o zrobienie calej postaci z propsami :) mysle ze ze 2 tygodnie ale bardzo leniwym tempem :) w sumie to sam sie dziwie ze przedmioty wyszly calkiem spoko bo przyznam szczerze ze dosc duza doza improwizacji w tym przypadku byla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 tygodnie to nie jest wcale dużo jak na taki efekt a jeśli nawet leniwie to robiłeś, to świetnie zadbałeś o detale. Nie umniejszając formie oczywiście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swietnia postać! Ale troche jemu brakuje objętośći pod skórą. Miejscami wygląda tak jakby skóra prosto rozciągnięta po mięśnie

Edited by Aleh

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapewne mogło być lepiej, to moje pierwsze podejście do ciała, mięśni więc z czasem powinno być lepiej :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobre! Mógłbyć powiedzieć w czym renderowane?

Osobiście mi brakuje detalu na tym piedestale na którym stoi postać. Bohater wyrzeźbiony do perfekcji a stoi na kawałku czegoś lekko muśniętego trim brushem ;) Wiadomo że to tylko mały dodatek do postaci, ale kłuje w oczy.

Generalnie, świetna robota!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajne, fajne. Takie jedno pytanko. Te wszystkie mikro szczegóły (pory na skórze) były wypalane na mape normalną czy po prostu był robiony zwykły decimate i od razu do keyshota?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za mile slowa :) a wiec tak:

"xmass" - renderowane w Keyshocie... co do podstawki to hmm.. zapewne masz racje, kwestia gustu, myslalem na poczatku zeby zrobic jakies skalki czy cos, ale z drugiej strony doszedlem do wniosku ze nie ma sie co zbytnio na tym skupiac gdyz nie chcialem zeby ta podstawka zbytnio odwracala uwage od postaci, ale pewnie mozna by ja bylo zastapic bardziej atrakcyjna wizualnie forma :)

"JonJoan" - cala postac to sculpt high poly, bez zadnych map, tekstur itp. przed exportem do Keyshota poszedl szybki decimate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy