Jump to content

Niekompletyny zapis kluczy


Recommended Posts

Witam

Chodzi o 3ds max. Mam zrobione kilka klatek na kościach i chce ruch do połowy usunąć. Zaznaczam wszystkie kości i robie klucz przed miejscem które chcę odciąć. Klucz powinien zapisać bieżącą pozycję wszystkich. Po usunięciu klatek poprzedzających pozycje kości się zmieniają. Dzieje się tak nieraz i nie znam przyczyny. Być może dlatego że zmieniłem w animation>rotation controllers> linear. Zmieniam dlatego by kość szła wyłącznie w jednej płaszczyźnie a nie parabolicznie na boki. Trudniej się robi bo jest sztywno bez wygładzenia ale przynajmniej się nie miota.

 

Klucze muszę usunąć i nie mogę ich zrobić od początku bo są jako kontynuacja do poprzednich.

 

Jakieś sugestie?

Link to post
Share on other sites

Nie bardzo rozumiem. Robię na kluczach. Czy poprawię w curve czy w deep to ma jakieś znaczenie? Chodzi generalnie chyba o to że oddzielnie robią się klucze dla opcji linear i smotch. Troche mi się przez to namieszało. Nie da się tego jakoś scalić?

Link to post
Share on other sites

Tak na kluczach ale możesz mieć podgląd na listwie na dole, możesz ją rozsunąć by mieć mini curve editor, możesz edytować klucze wybierając graph editors/track view-curve editor bądź graph editors/track view-dope sheet. W curve możesz zmieniać kształt krzywych animacji i bardziej to kontrolować ...nie wiem czy rozjaśniłem

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy