michal84 10 Posted March 29, 2019 Share Posted March 29, 2019 Witam Chodzi o 3ds max. Mam zrobione kilka klatek na kościach i chce ruch do połowy usunąć. Zaznaczam wszystkie kości i robie klucz przed miejscem które chcę odciąć. Klucz powinien zapisać bieżącą pozycję wszystkich. Po usunięciu klatek poprzedzających pozycje kości się zmieniają. Dzieje się tak nieraz i nie znam przyczyny. Być może dlatego że zmieniłem w animation>rotation controllers> linear. Zmieniam dlatego by kość szła wyłącznie w jednej płaszczyźnie a nie parabolicznie na boki. Trudniej się robi bo jest sztywno bez wygładzenia ale przynajmniej się nie miota. Klucze muszę usunąć i nie mogę ich zrobić od początku bo są jako kontynuacja do poprzednich. Jakieś sugestie? Link to post Share on other sites
natas 264 Posted March 30, 2019 Share Posted March 30, 2019 Robisz to w curve editorze? Link to post Share on other sites
michal84 10 Posted March 31, 2019 Author Share Posted March 31, 2019 Nie bardzo rozumiem. Robię na kluczach. Czy poprawię w curve czy w deep to ma jakieś znaczenie? Chodzi generalnie chyba o to że oddzielnie robią się klucze dla opcji linear i smotch. Troche mi się przez to namieszało. Nie da się tego jakoś scalić? Link to post Share on other sites
natas 264 Posted March 31, 2019 Share Posted March 31, 2019 Tak na kluczach ale możesz mieć podgląd na listwie na dole, możesz ją rozsunąć by mieć mini curve editor, możesz edytować klucze wybierając graph editors/track view-curve editor bądź graph editors/track view-dope sheet. W curve możesz zmieniać kształt krzywych animacji i bardziej to kontrolować ...nie wiem czy rozjaśniłem Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now