Jump to content
Destroyer

Blender 2.80 - wersja finalna

Recommended Posts

michalo o kurła nie wiem jak ale łądnie to działa 🙂
Tutaj trochę więcej o narzędziach do sculptingu w produkcji 

https://www.artstation.com/pablodp606/blog/1vEn/new-blender-sculpt-mode-introduction

 

poza ty trafiłem na taki krótki leniwy tutorial, efekt całkiem niezły jak na ilość pracy no i do tego wartość komediowa

patrzę na inne i nauczyłem się takiego triczka, niby oczywiste a nigdy nie pomyślałem żeby tego spróbować 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=cabSoB28aOM

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do tego triczku z depthem.. można to rozwinąć bardziej splitując scenę na np 3 warstwy. i wtedy nawet mega agresywny pan nie powoduje artefaktów. bo masz wyrenderowane jedno za druim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popróbowałem i faktycznie przy ngonach dziura musi mieć połączenie z krawędzią inaczej nie idzie. Mi akurat zależy na ngonach, bo potem łatwiej mi UV układać (dopasowuję UV do istniejącej grafiki, a nie na odwrót). Nic to, zostawię tego typu prace w C4D, ewentualnie jak coś się poprawi to wrócę do tematu, a na razie będę inne rzeczy robił w Blendku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, makak napisał:

Popróbowałem i faktycznie przy ngonach dziura musi mieć połączenie z krawędzią inaczej nie idzie. Mi akurat zależy na ngonach, bo potem łatwiej mi UV układać (dopasowuję UV do istniejącej grafiki, a nie na odwrót). Nic to, zostawię tego typu prace w C4D, ewentualnie jak coś się poprawi to wrócę do tematu, a na razie będę inne rzeczy robił w Blendku.

chwila ale ja czegoś nie łapię xD chcesz mieć Ngona bo łatwiej ci UV układać? i tłumaczysz to tym że dopasowywujesz uv do istniejacej grafikia nie na odwrót? Ja nie wiem jak wyglądają narzędzia do uv w cinemie... ale w blenderze.. to jest idiotycznie proste dopasować uv do wczytanej grafiki... i nie ma znaczenia czy to jest ngon czy 1000 vertexów.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Jasne, jak mam ngona, to później zaznaczam tylko jednego ngona i jego ustawiam a nie muszę z kilkoma pracować. Ogólnie to pracuje się w C4D z UV, z tym przynajmniej co robię znośnie. Czasami nie jest w stanie prawidłowo UV ngona wyświetlić, ale teraz w R21 dodali UV tranform toola (coś takiego jak free transform tool w programach 2D), więc powinno już łatwiej się tego typu rzeczy ogarniać. Zresztą nie ma problemu, bo akurat ngony Cinema bez problemu ogarnia i naprawdę musiałbym mieć mocną trudną siatkę aby miała problem. Taki przykład co podałem wcześniej  to robię w C4D w 2-3 kliknięciach.

Edited by makak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odwróceni normalni zaczęli nową serię wprowadzającą do blendera i będą wrzucali nowe filmiki przez cały tydzień. Tematem jest cały proces tworzenia, od modelowania do renderowania świecącego kija mnichów z jakiegoś filmu czy serialu.  

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy