Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Cześć. Dawno mnie tutaj nie było. Przepadłem w obozach pracy na parę lat. W tej chwili walczę o chwałę jako samotny strzelec w okopach. Projekt który wam przedstawiam jest bardzo stary. Zacząłem go kilka lat temu i tworzyłem go pod wpływem wielkiej inspiracji twórczości Michaela Knowlanda i jego postaci do gry The Last of Us. Może ktoś kojarzy moją starą teczkę w której pokazywałem sporo WIPów z ZBrush i Marvelous Designera. Obecnie tamten wątek jest martwy, zamknięto mi serwer i skasowano jego zawartość kiedy byłem uwięziony w ostatnim kompleksie podziemnym po za miastem. Ostatnio uczę się Maya/Arnold i systemów do włosów i groomingu. Właśnie oliwię broń, metal pięknie połyskuje w świetle księżyca. Jestem ciekaw co się wydarzy. 

 

harry_wip_v001.png

harry_wip_v002.png

harry_wip_v003.png

Edited by gryzon
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko wyglada 🙂 troche mi brakuje miejsc gdzie by mozna odpoczac od "tanki", wiesz cos jak czolo bardziej twarde, albo koscil policzkowe bardziej wystajace (blizej skory). Teraz troche idzie w strone worka z miesem, ale nie jest az tak zle 🙂

 

Fajnie natomist wyszly oczy 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ja natomiast mam odwrotnie do Klicka. 

Oczy mi nie leżą, ale sam shader + tekstury wyglądają naprawdę spoko. Opiszesz workflow ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, piotrkujko napisał:

Opiszesz workflow ? 

Postaram się coś więcej napisać, jak tylko znajdę chwilę. Piłuję włosy. Interesuje cię powstanie całości textury + shading? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Studiuję od jakiegoś czasu futra. Wszyscy mówili że dobrze poznać Yetiego bo zrobię na nim od futer po fajne stylizowane włosy. Nieśmiało zacząłem się bawić na głowie Harrego, ale nie jestem jeszcze zadowolony z efektów. Brwi, rzęsy, zarost dość szybko ogarnąłem, ale z fryzurami trzeba będzie trochę powalczyć. 

 

harry_wip_v007.png

harry_wip_v008.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zacząłem od niego i pewnie spróbuję groomingu też na XGen. Zauważyłem też że artyści bardzo mieszają te narzędzia. Yeti, Xgen, Orntatrix, Houdini. Jeśli będzie czas to sprawdzę wszystko. Zauważyłem że też fajna szkoła jest, robić Grooming na ZBrush, a renderować na Yetim. Można też łączyć Xgen z Yetim. 

Jak oceniam soft. Dla mnie mega ciekawy wynalazek. Wcześniej pracowałem z włosami w XSI, MODO i ZBrush. Także doświadczenie moje z futrami jest nieduże. Moim zdaniem integracja Yetiego z Maya jest taka sobie, czyli jak większość rzeczy które się do niej implementuje. To chyba nie jest problem Yetiego tylko samych paneli, braku możliwości zblokowania podglądu atrybutów danego elementu by ci się nie przełączały jak klikasz po innych elementach i poprawiasz jakieś rzeczy. Niesamowicie mnie to denerwuje że nie mogę mieć dostępu do pewnych parametrów "pod ręką". 

Sam Yeti jest bardzo ciekawy jako system nodowy. Można tutaj wykrzesać naprawdę świetne włosy. Jakieś plątania, kołtunienie. Można tym sterować strefowo za pomocą paintera atrybutów.  Yeti jest bardzo rozbudowany, można pisać skrypty i używać matematki blendując różne rodzaje włosów za pomocą map atrybutów lub tekstur. Shading włosów dziś rozpracowuję bo muszę mieć jakieś włosy gościa około 50tki. Musi być realna siwizna itd. Bawię się aiHair shaderem, zobaczę co z tego wyjdzie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy