Jump to content
Sign in to follow this  
DeepBlue

Compositing Artist | Deep Blue, Warszawa

Recommended Posts

Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Compositing Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie.

Zadania:

  • Compositing
  • Roto
  • Tracking

Wymagane:

  • Demoreel
  • Nuke
  • PF Track/Mocha 
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Mile widziane:

  • Wybitne zdolności plastyczne
  • Znajomość narzędzi 3D: Maya, Arnold, 3ds Max, Houdini, Cinema4D
  • 10 lat doświadczenia

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie od 7 000 do 10 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia
  • Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu
  • Długoterminowy kontrakt
  • 20 dni płatnego urlopu rocznie
  • Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów
  • Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering
  • Możliwość rozwoju i nauki
  • Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu

Praca tylko na miejscu w Warszawie.

Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie:

https://www.deep-blue.com/jobs

Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected]

Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy