piotrkujko 95 Posted August 23 Heejoo Odpoczywam trochę od Bestiariusza i zabrałem się za kolejną postać. Póki co 2 dni roboty. Chcę zrobić postać w klimacie Wild West/Dark Country: rewolwerowca. Niżej zrzutki z Zbrusha twarzy i PureRefa z refkami. 2 Share this post Link to post Share on other sites
ArnoldSzczesliwy 18 Posted August 24 (edited) Fajnie idzie, lecz coś mi nie pasi w kształcie czaszki. Edited August 24 by ArnoldSzczesliwy 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted August 24 Ano, to już jest poprawione :))) 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted August 24 Kolejne wrzutki. Zdecydowanie lubię rzeźbić włosy, niż używać Yeti/XGen/Ornatrix/Fibermesh, sprawia mi to jakąś frajdę, tym bardziej że takie rzeczy renderuję w highpoly. Włoski in progress:) 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted August 27 No to basemesh mamy gotowy, teraz detal i booleany 😍 1 Share this post Link to post Share on other sites
Arturborubar 26 Posted August 29 Bardzo przyjemnie, mam tylko dziwne wrażenie że włosy na brwiach nie do końca są tam gdzie powinny... 1 Share this post Link to post Share on other sites
michalo 1,017 Posted August 30 Idzie to wszystko w bardzo dobrym kierunku. Nie mogę się doczekać detalu na kapeluszu 😉 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 1 Strzała Panie i Panowie! Wrzucam kolejne WIPy. Zdecydowałem jednak włosy zrobić na fibermeshu z nowymi toolami od Pabladnera, znacznie ułatwiają pracę:) Westernowa fedora (chyba fedora): No i twarz 🙂 Włoski jeszcze trochę podciągnę, ale generalnie taki będzie look Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 1 A tak z kapeluszem 😉 1 Share this post Link to post Share on other sites
KLICEK 1,795 Posted September 3 mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 3 Godzinę temu, KLICEK napisał: mocno wpada w kartoonowy klimat, nie wiem czy to specjalnie. Tak samo teczowki sa za duze, wypelniaja cale oko 😉 Kapelutek zajebisty 😄 Tak, ja lubię nieco stylizować te swoje postacie 🙂 Tęczówki już poprawione, też mi to w końcu wpadło w oko 😄 Dzięki! Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 3 (edited) Hej! Wczoraj i dziś posiadłem trochę w Marvelousie. Udało mi się przygotować base'y pod koszulę i trencz. Zostają jeszcze spodnie i dziubię detal w zbrushu 🙂 Postać będzie renderowana od pasa/kolan w górę, więc nie biorę się za buty - za to chcę porobić sporo przyjemnych assetów typu paski, kabury, pasy z amunicją, bandany itp. Myślę, że będzie nieźle 🙂 Ręce będą krzyżowały się z trzymanymi dwoma coltami. Na koniec dopracuję pozę i złamię symetrię Edited September 3 by piotrkujko 2 Share this post Link to post Share on other sites
KLICEK 1,795 Posted September 3 czysto, elegancko 🙂 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 4 (edited) Heeeejoooo Zacząłem pracę nad rewolwerem. Oczywiście jest stylizowany, pójdzie pewnie w trochę steampunkowym kierunku, w końcu to Dark Country, który poniekąd przenosi steampunk na prerię 🙂 Szkoda, że jest to bardzo niszowa stylistyka. Jutro pewnie skończę i biorę się za detal Edited September 4 by piotrkujko 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 5 (edited) Nie udało mi się przejść do detalu, ale przynajmniej trochę podszkoliłem się w Blenderze 😉 Edited September 5 by piotrkujko 3 Share this post Link to post Share on other sites
michalo 1,017 Posted September 5 Będziesz malował w blenderze? Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 6 15 godzin temu, michalo napisał: Będziesz malował w blenderze? Nie planowałem tego, raczej swoje projekty wypuszczam w clayach tylko podbijam shadery, żeby z curvature wyciągnąć jakiś inny kolorek do kontrastu 🙂 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 8 Broń już w Zbrushu 🙂 2 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 10 (edited) Łapki zrobione 🙂 Może jeszcze podrzeźbię zgięcia, ale zobaczymy na ile to będzie widoczne w renderze Edited September 10 by piotrkujko 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 12 Detal zrobiony! 🙂 1 Share this post Link to post Share on other sites
KLICEK 1,795 Posted September 13 spoko wyglada 🙂 cos tu nie pyklo, i nie wiem, czy to jest spoko pomysl, jakos dziwnie to wyglada: 1 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 13 (edited) To pierwsze faktycznie nie pyklo i juz jest naprawione, to drugie pykło, tylko doszedl widoczny szew. 😄 bazowalem na refkach, zakładam, że takie sposoby szycia skóry były jakkolwiek używane😄 Edited September 13 by piotrkujko Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 13 Wyczuwam zbliżający się koniec! 😄 3 Share this post Link to post Share on other sites
piotrkujko 95 Posted September 28 TADAAA! Gotowe!! Softy: Zbrush, Blender, Maya, Marvelous Designer, V-Ray, 3dsMax. Co tu więcej rzec, jak wszystko było opisywane wyżej. Walcie śmiało pytanka, tradycyjnie zaprszam na moje insta3D, gdzie dzieje się najwięcej: @piotrkujko_3d Dzięki wszystkim, którzy się tutaj udzielali za feedback i wsparcie, to mega motywujące. Mam nadzieję, że przy kolejnym projekcie, również tam będziecie i ściągnięcie znajomych 😄 Do zobaczyska w kolejnym wątku! 2 Share this post Link to post Share on other sites