Jump to content
millarc

EDROP CGI animation

Recommended Posts

Cześć!

 

Przedstawiamy Wam animacją, jaką ostatnio przygotowywaliśmy dla startupu Edrop, produkującego nasadkę na kran ograniczającą zużycie wody.

Całość ogarnięta w 3DS Maxie z silnikiem renderującym Vray, natomiast symulacje wody w Phoenixie FD i Realflow.

 

C&C mile widziane :)

https://www.behance.net/gallery/87682975/EDROP

 

Get in touch!
-
millarc.com/contact/
behance.net/millarc_
instagram.com/millarc_com/
linkedin.com/company/millarc/

  • Like 1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to fajne 🙂 Bardzo przyjemnie się to ogląda - kawał dobrej roboty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajowo. Render śliczny  a produkt też fajny.

Czemu do wody Phoenix oraz RealFlow? W którym były które ujęcia robione? I czemu dwa? JEden by nie ogarnął niektórych ujęc?

Share this post


Link to post
Share on other sites

widze tylko jeden problem w tym produkcie... przecież xD poprawcie mnie jeśli się mylę... to że przyblokujesz ujście wody przy wylocie kranu nie znaczy że będzie leciało mniej wody.. tylko po prostu będzie leciała pod większym ciśnieniem... Czy się mylę?

 

Edited by Maciek Jutrzenka
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Maciek Jutrzenka napisał:

widze tylko jeden problem w tym produkcie... przecież xD poprawcie mnie jeśli się mylę... to że przyblokujesz ujście wody przy wylocie kranu nie znaczy że będzie leciało mniej wody.. tylko po prostu będzie leciała pod większym ciśnieniem... Czy się mylę?

 

O ile dobrze rozumiem, to nie ma blokować wody, a jedynie liczyć w appce ile się jej zużyło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej!

Dzięki za pozytywny odbiór naszej animacji. 

@blinq

Phoenixa użyliśmy tylko do lania wody z kranu. Była to na tyle prosta i szybka symulacja, że nie było sensu korzystać z Realflow. Phoenix ma gotowe presety, wszystko liczy się w maxie, więc przy prostych tematach jest wg nas najlepszy. W Realflow symulowaliśmy wszystkie pozostałe animacje, czyli budowanie się loga z kropelek oraz przemieszczanie się kropli po blacie stołu. Pewnie dałoby się to też ogarnąć z phoenixie, ale było nam to łatwiej zrobić w Realflow przy użyciu kilku deamonów 😉

 

Edited by millarc
literówka
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy