Jump to content
Sign in to follow this  
mateusz_s

[3ds max] msKonektus - plugin do połączeń.

Recommended Posts

Cześć,

Przedstawiam plugin msKonektus, nad którym pracowałem od jakiegoś czasu. Można nim szybko uzyskać efekty znane m.in. z plugina Plexus z After Effectsa. Jest szybki i wydajny, posiada wiele opcji i parametrów, dzięki którym można uzyskać ciekawe efekty. Dostępny pod linkiem: https://gumroad.com/l/mskonektus01

Zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

over_thumc.jpg

view.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?

 

Edited by Skyrush

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
12 minut temu, Skyrush napisał:

Zawsze byłem ciekawy jak się robi takie pluginy. Maxscript, python, MCG, c++?

 

Można robić tymi sposobami które wymieniłeś w zależności od tego co chcesz zrobić, ja ten swój zrobiłem w C++ zależało mi na prędkości

Edited by mateusz_s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Skyrush napisał:

Kurde chętnie bym spróbował swych sił z czymś takim,(programowanie w grafice 3d) jakieś porady gdzie zacząć?

tzn. jesli chodzi stricto o 3ds maxa to najpierw trzeba sciągnać SDK (Software Development Kit) czyli potrzebne biblioteki, ono znajduje się normalnie w instalce 3ds maxa, podczas instalacji, wybierasz opcje chyba Install Tools czy jakos tak i sobie instalujesz, no i trzeba sie zaopatrzyc w Visual Studio C++, w SDK jest bardzo duzo przykładów z roznych kategorii, jest tez Wizard który robi szablon pod konkretny plugin np. geometryczny, renderer, material itp. Tu manual i podstawowe informacje: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-SDK-Programmer-Guide/index.html nie wzsystko jest dobrze opisane, a wiele przykładów pamięta czasy 3ds maxa 2.0, duzo pomocy mozna znalezc na cgtalku w kategorii 3ds max sdk

2 godziny temu, adek napisał:

Czyli oficjalnie ruszyło? No to wrzucę newsa w tygodniu (większy ruch). 

tak, juz wrzuciłem oficjalnie.., dzieki 🙂

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy