Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Tu Voyager7. Kurs 26 koma 47. Wszystkie komory hibernacyjnie w normie. Wykrywam niezidentyfikowany sygnał pochodzący z układu alfa. Rozpoczynam zapis sygnału i uruchamiam procedurę s.o.s. Wszystkie komory przechodzą w stan wybudzenia...

Dobra wrzucam jako wip bo jeszcze będę designował. (Harry się robi powoli bo uwagę mą odwraca ciągle coś) 

gryzka_ship_01.jpg

gryzka_ship_02.jpg

Edited by gryzon
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na ZBrushu konceptowałem. Całość jest zrobiona na Dynameshu z użyciem ClipBrushów, ArrayMesha i Live Boolenas. Detal to InsertMesh modyfikowany przez Gizmooperators (Extender, Bevel, itd.) Jest też trochę Nanomeshów.  Sporadycznie coś podmodelowałem przez ZModelera.

Renderowane w Keyshot7. Przerzucane z ZBrush po bridgeu. Tła są z paczki Exclusive pack od Pixologic. 

Edited by gryzon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też się przez chwilę zastanawiałem jak zrobiłeś taką czystą rzeźbę, wszystko takie gładkie i idealne i do tego te cienkie elementy się trzymają nie tracąc kształtu, dobry stelaż musi być pod spodem i niezłą glinka 🙂 Fajny stateczek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

btw. stelaży, zobaczcie jaki masywny i wielki zrobili. 🙂

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wpuściłem sculpt do Houdini. Po godzinach bawię się nim bo mnie bardzo interesują jego możliwości w kreacji cyfrowych assetów. Co prawda nic nie umiem w nim zrobić jeszcze prócz przerobienia tutorsa dla beginera. Mówię wam jednak od beginera do bohatera! Tęsko mi za Softimage XSI więc wymyśliłem sobie że nauczę się innego softu który daje podobne możliwości co ICE.

ship_03.thumb.jpg.3ceb99ac0b17473aa5a80ed2af4c31a1.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie to wyszło, też muszę się pobawić tymi programami proceduralnymi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy