Jump to content
Sign in to follow this  
Destroyer

Unreal Engine 5

Recommended Posts

2021 zapowiada się ciekawie 😄 chciałbym to już przetestować

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

 

Przecież to jest masakrycyzm, aż trudno uwierzyć że limity poligonów tak mocno zostaną zignorowane. Teraz dopiero zacznie się era fotogrametrii.

Edited by PLS
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Teraz wiem gdzie będę renderował moje zbrushowe wypociny 🥰
Wygląda niewiarygodnie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miliard trójkątów?? Wtf, jak to ma być liczone żeby działało tak płynnie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niesamowite to jest! Wydawałoby się, że dzisiaj te skoki technologiczne nie są aż tak wielkie (bo często to są małe ulepszenia), tutaj wygląda to niesamowicie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Patrzę i oczom nie wierzę... Jakim cudem to jest możliwe? 

Nawet sprawdziłem, czy tekstura ściany wpływa na kontur cienia rzuconego na nią, i wygląda jakby to naprawdę nie był bump/normal tylko prawdziwa geometria... Co się tu wyprawia?

 

cien.jpg

A moja pierwsza myśl - jeśli taki wynik jest możliwy bez optymalizaji, to co możnaby zbudować, jeśli jednak by sie trochę pooptymalizowało? XD Gra open world gdzie jest dosłownie cały świat? lol

Edited by EthicallyChallenged

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

i od tego momentu gg:

cos pieknego 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale jak to? to ile GB to demo waży?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Limity poly zostaną zniwelowane ale to pojemności SSD i przepustowość łączy internetwych znów staną się problemem. Historia zatoczy koło.

Edited by le_chu

Share this post


Link to post
Share on other sites

on watpie, zeby to bylo trzymane bez komprechy, albo decyma jakiegos.  36mln poly to 2-3gb obj. Trzeba poczekac i zobaczyc 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe czy zrobią bride to Unreal w zbruszu 🥶

Share this post


Link to post
Share on other sites

oby 😄 bo jakbede chcial model hp 100 mln poly wrzucic do silnika to lepiej zeby to zajelo 3 do 10 sekund  😄 😄 😄

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz tylko czekać aż wprowadzą takie majstersztyki w 3ds maxie, Mayce czy innych arnoldach i v-rayach. Tworzenie renderów w realtimie, bez zadyszek, niesamowita sprawa:)

A jeśli doszłaby możliwość mocniejszego używania displacementów w locie, wtedy takie tworzenie postaci pod game art, wyglądałoby tak samo jak do produkcji filmowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrzac na to kogo finansowo wspiera Epic, spogladalbym bardziej w strone Blendera niz Maxa czy Mayki 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy