Jump to content
Sign in to follow this  
benton

Galeon 1684

Recommended Posts

Posted (edited)

Wymodelowałem okręt drewniany do gry komputerowej, ma wnętrze i jest modularny, składa się z 1000 autonomicznych części, z których każda jest inna (dokładnie to są dwie symetryczne połowy). Model jest grywalny, nie zacina bo ma rozbudowane lod-y. Model jest wierny rzeczywistości, ma wnętrze z wyposażeniem, armaty, kabestan, stępka i inne rzeczy pod pokładem, ale nie mogę wszystkiego dokładnie teraz pokazywać. Docelowo model będzie w całości oteksturowany, zdobiony różnym motywami ozdobnymi tak jak poniższa barierka, a także dojdą figurki itp. rzeźby, oczywiście dostosowane do użycia w grze. Ma 40m długości i detal ma 100% jakości w widoku chodzącej postaci. Soft: Modo.

wip02.png

barierka_wip.JPG

Edited by benton
  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siatka siatką, można model zobaczyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, benton said:

nie mam teraz modelu ustawionego do prezentacji. za jakiś czas to zrobię, bo chciałbym żeby trochę przebijał się interior, a z tym jest trochę roboty. jak coś wyjdzie, to wrzucę.

No to tymbardziej ta siatka nie nadaje sie do prezentacji bo nic nie widać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie  tylko interesuje ile to tekstur będzie mieć finalnie 😄 Ale model na tyle na ile widać - sztos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tekstur będzie dużo, pewnie z 0,5 gb na dysku. do tego jest pomysł, żeby zrobić lod'y dla tekstur, zatem dojdą kolejne. na jeden bok statku planowane jest z 30 tekstur 2k x 1k. liny są już oteksturowane, jest bardzo wysoka jakość. no i całość będzie pokryta nrm, która głównie będzie zawierać rounded edge.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem na jakim silniku będzie  to robione ale większość ma "LODy" dla tekstur i nazywa się to Mip Mapami. Zwykle silnik generuje je z automatu. Ale ponad 30 tekstur, no sporo 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites

xaia: kliknij to z zoomem na cały ekran, to trzeba trochę pokminić i będzie jasne, bo tam jest każdy fragment przemyślany i dyskutowany. to nie jest projekt na szybki rzut oka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy