Jump to content

Twinmotion 2020 vs Lumion 10 Pro


dimaxion
 Share

Recommended Posts

Zastanawiam się nad softem -  który byłby najrozsądniejszą opcją biorąc pod uwagę możliwości, prędkość rozwoju platformy, dostępne biblioteki i ich  warianty, możliwość tworzenia szybkich animacji (także 360), panoram, interaktywnych elementów, cenę upgrade'ów i cenę samego oprogramowania. Wiadomo, że żaden z nich nie jest doskonały, ale oba się rozwijają.  Problem w tym, że każdy kuleje w tym w czym drugi jest dobry i wybór będzie wymagał kompromisu. Zależy mi na tym programie, wobec którego kompromis będzie perspektywicznie najmniejszy - wraz z kolejnymi uaktualnieniami w końcu zniknie. 

Pytanie kieruję do wszystkich mających informacje na temat kierunku rozwoju  jednego lub obu programów. Może ktoś miał do czynienia z jednym i drugim. 

Chodzi o wersje T 2020.... i L 10 Pro. No chyba, że istnieje sensowna alternatywa dla takiego wyboru.

 

Dzięki z góry

Edited by dimaxion
Link to comment
Share on other sites

Ja bym sugerował spróbować jednego i drugiego, a później na tej podstawie zadecydować.

Testowałem triale obu i tak:
- tweenmotion jest o wiele bardziej intyicyjny i prostszy w obsłudze ale...
- w lumion o wiele łatwiej i szybciej było mi osiągnąć fotorealistyczny render (pytanie czy tweenmotion w ogóle jest w stanie osiągnąć to co lumion (w przypadku architektury) bo z tego co znalazłem w necie (przykłady renderów) to nie bardzo).

Poza tym nie wiem czy jest sens wiązać się z jakimś softem na dłużej - dzisiaj wychodzi co chwila coś nowego, branża generalnie szybko się zmienia, więc raczej trzeba śledzić wszystko na bierząco.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy