Jump to content

Scena 3D: Bugatti w Warsztacie


Recommended Posts

no chociaz, zobacz czy to dobry trop 馃檪聽moze warto tez pomyslec nad podciagnieciem calego sufitu z lampami delikatnie do gory 馃檪聽musisz zrobic ze 2 proby i sam bedziesz widzial co Tobie sie bardziej podoba.

a i ta refka kolorystyczna jest super, imo powinenes probowac isc w ta strone z kolorami 馃檪

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Wlasnie ja tak mam ze duzo slucham rad roznych ludzi itd. Czasami to juz mam metlik w glowie, bo kazdy wiadomo ze ma inna wizje i inne pomysly. Musze sam zdecydowac na co postawic, na jaki render . Kazdemu nie dogodze 馃檪

Link to post
Share on other sites

Problem w tym ze do zadnej sie nie stosujesz ;)-聽

tak jak pisa艂 Kliecek poprawa modele i wybierz kadr. Skala modeli tez musie sie zgadzac.聽
Moim zdaniem pierwszy render wyglada najlepiej.

Porob kilka kadr贸w i sproboj kamer臋 skierowa膰 od do艂u do g贸ry i poustawiaj je obok siebie. Masz swietne zdjecie w refce a wogole do niego sie nie stosujesz.

Link to post
Share on other sites

no to jest wiadome, ale generalnie sluchanie rad na poczatku jak jeszcze nie masz wyrobionego gustu to dobra droga. Pewnych rzeczy jeszcze sam nie widzisz i warto posluchac tipow 馃檪聽Ostatecznie to i tak Twoja praca i Twoj obrazek, wiec finalna decyzja co robic zawsze jest Twoja 馃檪

Link to post
Share on other sites
Cytat

Problem w tym ze do zadnej sie nie stosujesz ;)-聽

Oj, tu sie mylisz i to bardzo. Przez ostatni tydzien, nie tylko na forum ale i tez na fb dostawalem mnostwo rad i wiekszosc zostala wprowadzona w zycie, jak np. usuniecie rdzy z pojazdu. Takze spokojnie 馃檪

Link to post
Share on other sites

Je艣li mia艂bym si臋 powym膮drza膰 馃槷
Zauwa偶, 偶e na refce masz taki...kontrolowany chaos. Ca艂膮 scen臋 robi膮 detale, jest rozgardiasz, ale wszystko ma swoje miejsce i jest naprawd臋 艂adne.聽
Je艣li chodzi o Twoj膮 prac臋 to samoch贸d ma niewsp贸艂miernie du偶o detalu do reszty obiekt贸w na scenie. W takiej sytuacji (moim zdaniem) masz dwie opcje- albo przyk艂adasz si臋 do ka偶dego elementu z osobna i robisz je pe艂n膮 par膮, albo idziesz w zwyk艂膮 scen臋 studyjn膮.聽
Za przyk艂ad we藕my lampy- Twoje r贸wnie dobrze mog艂yby by膰 makiet膮 hitlerowskiego budynku w wilczym sza艅cu 馃槈 Znajd藕 jak膮艣 gara偶ow膮 lamp臋 w internecie, z wymiarami i wymodeluj od pocz膮tku do ko艅ca, dodaj sp贸jne tekstury i zupe艂nie inaczej zacznie to聽wygl膮da膰.
Je艣li聽to nie jest zlecenie, kt贸re musisz wykona膰 w dob臋 to daj sobie czas na dopieszczanie ka偶dego elementu, przecie偶 nikt Ci臋 nie goni!

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Dzieki RaVirr, w sumie mam czas do grudnia, wiec faktycznie nie ma co sie spieszyc 馃檪聽Chyba jednak poslucham rady Klicka i pojde w scene bez lamp. Jakos tak bardziej naturalnie wychodzi z tego co widze.

Link to post
Share on other sites

Super, 偶e pokaza艂e艣 refk臋 na kt贸rej si臋 wzorujesz. Teraz zobacz przyk艂adowo na w贸zek z narz臋dziami. To nie jest zwyk艂y box z przymocowanymi k贸艂kami i szufladami. Jest tam du偶o r贸偶nego detalu, wgniecenia, gi臋te blachy, jakie艣 rzeczy pouk艂adane na nim itd. Tak samo mozna post膮pi膰 z ka偶d膮 rzecz膮 w gara偶u. Zobacz na lampy, s膮 zrobione z cienkiej, gi臋tej blachy. Maj膮 mocowania na 艂a艅cuchach i odpowiednio poprowadzone przewody. Wszystkie takie detale moga si臋 wydawa膰 niepotrzebne, ale p贸藕niej jak popatrzysz na ca艂膮 scene to jest bardzo bogata i jest w niej logiczny sens. Modeluj膮c ca艂膮 scenk臋 trzeba trzyma膰 realizm i proporcje na ka偶dym elemencie i p贸藕niej to Ci si臋 odwdzi臋czy. W dobrze wymodelowanej scence tak na prawd臋 ka偶dy element jeste艣 w stanie przedstawi膰 osobno i b臋dzie to co艣 ciekawego.

Edited by McGavish
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dzieki McGavish! Powiem szczerze ze twoj komentarz rosjasnil mi umysl. Dlatego zdecydowalem sie przylozyc sie do tych detali, zwlaszcza skrzynki na narzedzia oraz poprawienie tekstur poszczegolnych elementow oraz ich dopracowanie. Zabralem sie za teksturowanie tez nadwozia. Wrzucam efekty mojej pracy i dodatkowo dodaje node'y.Pozdrawiam!

TfaGBOK.png

Qs6OlX6.png

RSqTlrQ.png

6vPnjCE.png

Link to post
Share on other sites

Przy takich "zniszczeniach" to聽powinno mie膰 totalnie minimalne (je艣li nie 偶adne)聽ilo艣ci聽refleks贸w 馃槈

Edited by RaVirr
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dla mnie ten render to dobry kierunek, 艣wiat艂o 艂adne, ciekawe i samoch贸d 艂adnie si臋 eksponuje.聽No i wywal to popowodziowe b艂oto 馃槈
TJ41yV3.jpg

Klicek dobrze ci doradzi艂 z t膮 saturacj膮 obrazk贸w. Od siebie dodam jeszcze聽poszukaj mo偶e plakat贸w rajd贸w samochodowych z 1927 (link) - nadaj znaczenie scenie. Mo偶e mechanik chce wzi膮膰 udzia艂 w jednym z nich? Itd. Opowiadanie historii to wa偶na cz臋艣膰 dobrego obrazka. 艢ciereczka na klucze spoko - ale pobrud藕 j膮 troch臋 to nie sala operacyjna 馃檪.
Zadam mo偶e g艂upie pytanie ale mimo to zadam je: dlaczego 艣wiat艂a samochodu si臋 艣wiec膮?

I dawaj dalej 馃檪

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy