Jump to content

Recommended Posts

RESPONSIBILITIES

  • Develop look to ensure assets are technically correct to create hyper-realistic passes

  • Create shading networks using Maya

  • Creates lighting setups that become reference for shots and sequences in CG animation, pre-rendered game cinematic and VFX shots

  • Work close with CG sup and Art Director to determine the best possible technical and artistic approaches

MUST HAVE

  • Maya

  • Redshift or Arnold or VRay

  • Shading or Lighting experience in Arch-Vis, VFX or Postproduction

NICE TO HAVE

  • Art background

  • Nuke

WE OFFER

  • 20 days of paid vacation per year

  • A modern and friendly studio atmosphere 

  • A chance to work with an experienced team of artists and supervisors

Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants.

https://www.deep-blue.com/lighting

 

Pamiętaj o załączeniu klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy