Jump to content

MARDINI - Houdini Daily Art Challenge


Recommended Posts

Świetna ta kąpiel. Pewnie marzeniem było by dodać jeszcze jedną geometrię które snapuje się do siatki i imituje brud który zostaje. Wiem wiem, nie ma czasu. Świetnie Ci idzie. 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pierwszy dzień zaliczony it is what it is 🙂 Praca zatytułowana  "ręce opadają " 🙂  Marthini01._prev.mp4 Marthini01.sim_prev.mp4  

Zrobiłem drugi dzień i tym samym pobiłem swój " rekord" z poprzedniej edycji 🙂 Grow w moim wykonaniu to nie jakiś fancy diferenctial czy recursive grow tylko skalowane rozciągniętej kulki 🙂 nawet

18 Modern house - świerki tak nie za bardzo mi się udały 🙂 i nie idzie tego dziadostwa zrenderować w animacji, może mi już karta graficzna dogrywa, redshift wiesza kompa, czasami zostawia czarne kwadr

Posted Images

@Destroyer hehe 🙂pig head w swoim żywiole, wyszła super. Zrobienie dobrego błota to już nie jest łatwa sprawa.

Właśnie gdzieś w swoim zbiorku zajawek houdiniowych, miałem polajkowane błoto, bo wcale nie jest to taki częsty temat i w końcu sobie przypomniałem, gdzie i co. Link dla inspiracji. "The one and Only Ivan". Program programem, ale użytkownicy chudego to są pasjonaci, fajnie że się dzielą swoim know how, zresztą z blenderowcami jest podobnie mimo że inna liga. Jednak ludzie tworza klimat, nie tylko soft.

 

 

Edited by alex3d
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

@alex3d refki super, klasa sam w sobie aż miło popatrzeć 🙂

@michalo @gryzon@alex3d i reszta dzięki Panowie za wsparcie z Waszą pomocą może jakoś się to umęczy do końca 🙂

Dzień 9  - Beach, na szybko i po taniości, woda to mountain node z lekkim offsetem dla animacji i kilka kluczy dla kamery i piłki ale wymodelowałem kapcia, wiaderko i łopatkę 🙂 

  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Dobry shader wody. Ciśnij dalej 🙂 Jak wytrzymasz do 20 marca to ja chyba chociaż jakiś daily task zrobię 🙂 coby walka samotna nie była.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 3/10/2021 at 12:29 AM, alex3d said:

Jak wytrzymasz do 20 marca to ja chyba chociaż jakiś daily task zrobię

o dobra motywacja, będę trzymał za słowo 🙂 

Day 10 River - trochęprzegłem z symulacją, mogłem dać offset na mountain nodzie i dużej różnicy by nie było a parę godzin bym zaoszczędził 🙂 

 

 

 

 

Edited by Destroyer
  • Like 5
Link to post
Share on other sites

Symulacja, ustawienie i przesymulowanie + meshowanie cząsteczek do siatki no i rendering też chwilę zajął, reszta to dość proste rzeczy, trwa wygięte patyczki, kamyki kulka z noisem, materiały na szybko z tekstur, dof żeby ukryć niedociągnięcia, w tle drzewa z dnia crash z materiałem trawy żeby rzucały cień i cos się odbijało w wodzie i tyle 🙂

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Trzeba renderować w hudym, compo też dlatego go nie robię tylko to co redshift daje to ustawiam podstawową korekcję barwną i zamykam 🙂 redshift jest szybki ale nawet licząc 1min na klatkę to już 3,5h samego renderowania tej 8s animacji

Link to post
Share on other sites

11 Wave, szału nie ma ilość czasu i energii jaką miałem to w pierwszej chwili chciałem wziąć testową postać  z hudego, odciąć rękę i nią pomachać więc i tak nieźle 🙂 W takich sytuacjach jest czas tylko na jedną próbę i albo siądzie albo się czegoś nauczymy, ja się uczyłem tylko jeszcze nie wiem czego 🙂

 

  • Like 4
  • Wow 1
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

12 Valley - wyszło trochę gówniaście, walczyłem głównie z crushami i freezowaneim hudego i redsifta, nie wiem czemu więc ostatecznie zamiast nawalić drzew i trawy to jest kamienista dolina jak z 10 letniej gry i kilka drzew ale zdążyłem tuż przed deadlinem 🙂 

@KLICEK może przenieść ten wątek do wipa bo zrobił się z tego mój osobisty wątek ze zmaganiami a nie news, gdyby ktoś jeszcze cos wrzucał to jeszcze by to miało jakiś sens a tak to niekoniecznie 

Edited by Destroyer
  • Like 3
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

13 Grass, to nawet nawet wygląda ale mimo, że nic poza kaerą sienie rusza, wszystko jest zfreezowane to każdą klatkę redsift dłużej przerzuca do pamięci niż renderuje, będzie trzeba kiedyś zobaczyć co się z tym odjaniepawla 

Zwróćcie proszę uwagę na kwiatki wykonane klasyczną techniką " na odpie**ol" 🙂

2 z 5 kategorii zaliczone 🙂

Clipboard01.thumb.jpg.f1a009fdb8394620c42232d7257d93eb.jpg

Edited by Destroyer
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

15 Medival, w końcu się nie wyrobię na deadline 🙂 i dzisiaj przerwałem mój streak zapoczątkowany od pierwszego dnia roku żeby robić min 8tys kroków, bo zwyczajnie zapomniałem i dzień mi się skończył za szybko a brakowało mi niecałe 500 😕

 

Ktoś na twittrze mi powiedział, że stanąłem na podium kilka dni temu przy animacji rzeki 🙂 miło, i jestem teraz na 11 miejscu w klasyfikacji generalnej razem z 10 innymi osobami ale w ogóle na liście jestem czego się nie spodziewałem 🙂 

ISzZVFp.png

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

18 Modern house - świerki tak nie za bardzo mi się udały 🙂 i nie idzie tego dziadostwa zrenderować w animacji, może mi już karta graficzna dogrywa, redshift wiesza kompa, czasami zostawia czarne kwadraty albo w ogóle nie startuje z renderingiem  😕

05.thumb.jpg.01528d2da7f862a865edb67325bbcc76.jpg

 

poza tym drugie miejsce w medival i 8 w klasyfikacji generalnej, ludzie się wykruszają, tak ze 60 osób na czas oddaje prace a pierwszego dnia dwa razy tyle finalnie ok 160 osób na pierwszy dzień prace oddało

238818092_Screen18_03.20210021.thumb.jpg.f7ba6b97f8faac82aec78cfc1965be54.jpg

 

 

 

01.jpg

02.jpg

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy