Jump to content

Teczka 3D - Tobiasz aka Torbacz


tobiq4
 Share

Recommended Posts

Siemanko ludziska. Z racji tego, 偶e poprzednia teczka znikn臋艂a razem z migracj膮 forum daaawno temu 馃槃Zak艂adam now膮, a z ni膮 wrzucam pierwszy etap modelu postaci, kt贸ry mia艂em okazje robi膰 dla siebie podczas szkolenia m4g seminnars (ok 2 miechy). W sumie to nawet nie ma gdzie wrzuci膰, bo chyba to jedyne forum w pl gdzie jest jaka艣 ekipa ;d... Praca inspirowana w 90 procentach konceptem Judy Smitha - Monolake (San)聽https://www.artstation.com/artwork/Qry2AL聽Standard, Zbrush, Max, MD i Fusion do jednego aseta. B臋dzie to sz艂o pod tekstury i jaki艣 render w arnoldku z prawdziwymi pi贸rkami i futrami 馃檪

Ps. Obrazki z odno艣nikami 馃檪

clej2-36.jpg

clej2-38.jpg

clej2-37.jpg

clej2-39.jpg

clej2-35.jpg

clej2-34.jpg

clej2-33.jpg

Edited by tobiq4
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, ArnoldSzczesliwy napisa艂:

no i kozak dawaj texty, mo偶na by jeszcze nad poz膮 i mimik膮 twarzy posiedzie膰聽

Ha, napisa艂e艣 o czym艣 co jest imo najtrudniejsze, przy takiej ilo艣cie element贸w ci臋偶ko si臋 to pozowa艂o, stara艂em si臋 zrobi膰 co艣 bliskie konceptowi.聽

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

To nie w艂osy to pi贸ra z maski :D:D, no ale o wieeeeele lepiej to wygl膮da jak wrzuci艂e艣, poprawi臋! 馃槃聽Dzi臋ki. Szkic w艂os贸w kt贸rych i tak nie wida膰, jest pod pi贸rami.聽

Untitled-1.jpg

Edited by tobiq4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

G艂owa si臋 oteksturowa艂a, prawie sama. Troszk臋 wi臋cej tego na artstation w lepszej rozdzia艂ce.聽https://www.artstation.com/artwork/03ngke

Znowu nie wyszed艂em ze strefy komfortu i kombinowa艂em z arnoldem w maxie, co jest troch臋 pod g贸rk臋 bo wszystko praktycznie w necie jest w maya, wiadomo prawie te same nody, ale czasami szlak mo偶e trafi膰. Dodatkowo nie wiem czy to kwestia mojej s艂abej karty (1060 6GB troch臋 ju偶 leciwa), no ale na GPU za Chiny nie idzie render w Arnoldzie na niej... jakie艣 errory nonstop. No ale suma sumarum, znowu sie czego艣 nowego i to sporo nauczy艂em przy tym. Przede wszystkim wykorzystywanie layers贸w z zbrusha w painterze i teksturowanie na nich, to jest niesamowicie powerfull staf.

4ktobo.jpg

Untitled-1.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

- Uszy s膮 w z艂y miejscu.
-pozycja rzuchwy wskazuje na to ze pan patrzy sie troche do gory.聽
- podobnie pozycja szyja by mozna by poprawic wtedy.
- ewentualnie zmienic plaszczyzny o kosci policzkowych w dol. lub wysunac zeby dolne przed przednie, wtedy bedzie wada zgryzu.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Niestety kijowo rysuje:
tbUBn8u.gif

TAk naprawde ucho mozna by jeszce przesunac do przodu.聽

- Dodam ze dolna powieke powinna byc pod katem ~90 do oka. Chodzi o grubosc.
- rzesy sie robi rozproszeone nie w jednej linii. Moga zachodzic pod krawedz powieki jak i na sama gruosc.
- brawi zazwyczja w srodkowej czesci twarzy zaczynaja sie pod 艂ukiem brwiowym w wewnetrznym kaciku oka. Jak sie nie da zrobic t ocos jest nie tak z plaszczyznami. Jak brwi sa za wysoko to po dodaniu mimiki zaczynaja sie robi straszne rzeczy.

Wydaje mi sie ze powinienes wiecej popracowac z sama bryla. Jezeli jestes juz zmeczony patrzeniem na model dobrze jest zrobic聽 przerwe by od niego odpoczac. dzien dwa. Z czasem wychwytywaniu bledy staraczy kilka minut przerwy.聽
Detal well jak cie to odpreza spoko, ale dobrze jest potem wrocic 2 levele nizej i pogladac model z kazdego kata.
naprawde duzo mozna poprawic sledzac plaszczczyzny 艂oki.聽
Oczywiscie w penwym momencie trzeba przestac.

Edited by Sebazx6r
  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dzi臋ki, o to chodzi. Super spojrze膰 na model po uwagach, bo teraz to widz臋, ucho jest totalnie zjebane. No otworzy艂em teraz head and neck zarinsa i obczajam te rzeczy o kt贸rych napisa艂e艣 偶eby jeszcze lepiej zrozumie膰. Co do brwi to sz艂o z jakie艣 refki, kt贸rej ju偶 nie mam bo robi艂em porz膮dek... no rzeczywi艣cie jak si臋 patrzy to 艣rednio od k膮cika si臋 zaczynaj膮, nie zwr贸ci艂em na to uwagi, jak pewnie jeszcze na wiele rzeczy (chocia偶 zdarzaj膮 si臋 te偶 i monobrewy haha). Co do bry艂y te偶 tak uwa偶am, dlatego ostatnio robie sobie kr贸tkie sculpty takie byle w sumie jakie, ale pomagaj膮 mi patrze膰 lepiej na anatomie. Sporo cennych uwag, dzi臋ks pro! 馃檪

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy