anya_desdein Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Zaczynam od 1 animacji nie w character animatorze i nie kodem (ta druga była moją pierwszą nie licząc jakichś eksportów klatek oddzielnie i łączenia ffmpegiem xd). Na razie wip. Chcę zrobić swojego vtubera jak wlewa sobie wodę do nosa (do zrobienia) i wylewa ustami robiąc fontannę. Mega mi się podoba animacja efektów i można się pobawić i zrobić rakowy loading screen na yt. xd Nie działa mi poprawnie onion skin i nie updatują się warstwy aż nie puszczę animacji po zmianie, animacja 3 min (nie licząc artów w tle i na przodzie), a setup wszystkiego 3h xDD. Adobe nie ma takich problemów, ale chciałam na szybko, to mam xD 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 18, 2022 Author Share Posted October 18, 2022 Dorzucam część szkicy postaci do gierki - 1 iteracja w 1 dzień robione xd Reszta jest już wrzucona w pliki do unity (coś musi robić za placeholder xd) i nie chce mi się w 1 plik składać 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Fajna stylówa - taka swoboda w tym a stworki bardzo charyzmatyczne. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 te stworki naprawde spoko 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaVirr Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Zwierzaki turbo urocze i slodkie 😄 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 Żabolce bardzo fajne 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 21, 2022 Author Share Posted October 21, 2022 (link bo za duże tak o 1 zero minimum) Skończyłam raka. Pierwsza pełna animacja w after effects in kricie z dockerem do animacji. Dźwięki zrobiłam sama (też w głupi sposób). Teraz mogę wreszcie zająć się czymś sensownym. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 27, 2022 Author Share Posted October 27, 2022 Jakiś szybki szkic z dzisiaj, ja się bawię pociągiem, którego nigdy nie dostałam jako dzieciak. Powoli uczę się konstrukcji, ale za bardzo to w powijakach by już pokazywać. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 28, 2022 Author Share Posted October 28, 2022 (edited) 1 seria ćwiczeń z loomisa "fun with pencil" co nie jest walcami, kołami itd. Edited October 28, 2022 by anya_desdein 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted October 28, 2022 Share Posted October 28, 2022 bardzo spoko 🙂 czuc bryle, podoba sie 🙂 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 31, 2022 Author Share Posted October 31, 2022 Kolejne loomisy, z 3 strony ćwiczeń xd z książki i jakieś 2h roboty. Z dwa razy odpłynęłam przy rysowaniu bez refek (działam na zasadzie: kopiowanie konstrukcji każdego arta w książce, potem szkice własne z tego) i zaczęłam szkicować zombie ze snu, który mi się powtarza co kilka lat o zombie z usto-słomkami do przebijania czaszki i picia mózgu , w których uciekało się przed nimi mogąc obracać świat 2D i poruszać się tylko w jednej płaszczyźnie. Ciekawy koncept, może coś z nim zrobię, jak przyśni mi się kontynuacja xd A na końcu to już widać, tak trochę bez planu. Poprawię się następnym razem 😎 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted October 31, 2022 Author Share Posted October 31, 2022 Kolejne 2 strony ćwiczeń zrobione. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 1, 2022 Author Share Posted November 1, 2022 Binge czytanie tego forum sprawiło, że odkryłam czemu moje cienowanie jest złe xd Widziałam 2 dobre posty opisujące jak to robić (pokazujące od 0 metodę) ale pierwsze było zbyt big brain dla mnie na razie. Drugie znalazłam w komentarzach dla Blazy i postanowiłam podkraść technikę. Całość zajęła 1h i 8min i starałam się raczej zblokować dobre cienie, niż inne rzeczy i poprawiać anatomię póki się znudzę. By nie było, uprościłam sobie zadanie levelami (pic 1), z czasem muszę się nauczyć sama zauważać granicę światła i cienia. Imo lepsza znajomość anatomii też by pomogła, zwłaszcza z barkami i rękami. Starałam się ignorować szczegóły i pojedyncze kropki światła/cienia. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 1, 2022 Author Share Posted November 1, 2022 (edited) Szybkie wektorowe corporate arty do kursu UX od googla. Chciałam zilustrować user persony w ich stylu xd. Edited November 1, 2022 by anya_desdein 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 2, 2022 Author Share Posted November 2, 2022 Więcej loomisa, miało być rozgrzewką, a zajęło za dużo czasu 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 5, 2022 Author Share Posted November 5, 2022 Vent art, 1h10min 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 7, 2022 Author Share Posted November 7, 2022 wip 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 11, 2022 Author Share Posted November 11, 2022 Unibirb znalazł kauczuka i nie chce oddać, 3h 8 min 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 12, 2022 Author Share Posted November 12, 2022 dalej wip 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 20, 2022 Author Share Posted November 20, 2022 Ćwiczenia z loomisa, Storyboardy do ux designu do kursu google, Miku dla kolegi (WIP), aktualny update gościa z 2 twarzami i złota rybka - księgowy spieszący się do pracy. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted November 20, 2022 Share Posted November 20, 2022 (edited) Ta korporacyjna złota rybka jest dość niepokojąca 😄 👍 Reszta też super 🙂 Edited November 20, 2022 by Mortom 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted November 22, 2022 Author Share Posted November 22, 2022 Szkicowanie czegoś zupełnie losowego podczas rozkminy jak się cieniuje xd 1h 56min w Kricie bez konkretnego celu i zamysłu 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 (edited) Hej! Pobawiłem się Twoją ostatnią pracą i mam kilka uwag dla Ciebie 🙂 Najpierw mój efekt i gif z procesem z grubsza. Różnica może wydawać się spora, ale całość zajęła mi może z 30 minut, więc nie jest to kwestia jakiegoś ultra dopieszczenia i dłubania przy pracy, a bardziej dużych decyzji, które mocno podbiją końcowe wrażenie: 1. Kompozycja. Przesuńmy postać, żeby nie była taka centralnie jebut na środku. Zwykle jest to ciekawsze, no chyba, że chcesz pokazać, że postać to jakiś monolit, zbawiciel, czy coś podobnego, ale wtedy i tak nie może sobie po prostu ot tak być na środku. Zdaję sobie sprawę, że ta praca to raczej wprawka niż praca dla efektu, ale moim zdaniem lepiej zawsze dbać o jakąś kompozycję, żeby wesżło w krew myślenie o tym. 2. Walor. Szara postać (no, troszczkę ciemniejsza, powiedzmy) na szarym tle? Podkręćmy kontrasty, to zawsze dobre wyjście, pamiętając żeby był jakiś punkt skupienia, gdzie te kontrasty będą największe. Przy okazji poracowałbym nad rozdzielenim światła od cienia. Staraj się zblokować cienie w duże masy i ustalić gdzie są miękkie krawędzie a gdzie ostre. To bardzo pomoże Ci przy renderowaniu potem. Tak z grubsza o to mi chodzi: 3. Dobrze by było zaplanować jakiś gest. Skoro i tak idziemy w stwory to może jakieś macki, rogi, albo coś podobnego, co pomoże nadać postaci jakiejś dynamiki i ruchu i tchnie nieco życia w postać. Fajnie jakby układały się w "S" albo "C", to zwykłe bardzo estetyczne linie. 4. Detal powinien być gdzieś mocny, gdzieś słabszy. Nie chodzi o to, żeby gdzies na odwal się zrobić (jak ja tutaj trochę:P), ale żeby były miejsca, które nie przyciągają tak uwagi, jak punkt skupienia. Inaczej robi się chaos i wizualna kakofonia, która wygląda słabo. Tutaj przykład z odpuszczeniem detalu: Gdzieś jest nadziubdziane rzeczami, gdzieś nie, inaczej wszystko wygląda chaotycznie, a przez to płasko, nieciekawie i męcząco, jak muzyka, gdzie wszyscy grają i spiewają naraz. 5. Draw the rest of the fucking owl. 🙂 Pozdro! Edited November 22, 2022 by SebastianSz 8 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakubziom Posted November 22, 2022 Share Posted November 22, 2022 W dniu 18.10.2022 o 03:24, anya_desdein napisał(a): Dorzucam część szkicy postaci do gierki - 1 iteracja w 1 dzień robione xd Reszta jest już wrzucona w pliki do unity (coś musi robić za placeholder xd) i nie chce mi się w 1 plik składać mały wielki sklep! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted January 10, 2023 Author Share Posted January 10, 2023 (edited) Nieśmiałe próby powrotu do rysowania dla siebie po świętach i chorobie. Szkic z głowy. Zupełnie zapomniałam o tym, ale z tydzień temu zrobiłam szkic/fanart dla Szarosen (nie miałam działającej czułości na tablecie, już mam). Edited January 10, 2023 by anya_desdein 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted January 11, 2023 Author Share Posted January 11, 2023 Zaczęłam overpaintować drzewo z tyłkiem wg uwag, ale światło robię tam, gdzie chcę zwrócić faktycznie uwagę. Muszę wykminić co chcę za detal by miało sens ;_; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 Trochę mnie niepokoi fakt, że gapie się drzewu w tyłek i poniekąd podoba mi się to co widzę 😛 Czekaj jak to sie nazywało to "schorzenie" ? A mam, Dendrofilia! Dziękuję Ci za uświadomienie, że coraz bardziej odklejam się od rzeczywistości 😛 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted January 11, 2023 Share Posted January 11, 2023 IMO focal point niejasny, już poprawiam xD A tak serio, to chyba lepiej by było zrobić zwykłe studium anatomiczne, jeśli chcesz poćwiczyć takie rzeczy. Nie ma sensu się rozdrabniać i malować potwora, gdzie 90% jego potworowatości nie będzie i tak widoczne. Będziesz się męczyć z designem zamiast skupić się na tym co najważniejsze, czyli tyłku :] 1 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted January 22, 2023 Author Share Posted January 22, 2023 Szkiceł z wczoraj po tym jak oddawałam głównego lapka do serwisu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted January 22, 2023 Share Posted January 22, 2023 (edited) Czuć te emocje 🙂 A co ci sie zagotował że do serwisu poszedł? Czy był bardzo spragniony i sie napił kawki? 😉 Edited January 22, 2023 by Mortom Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted January 22, 2023 Author Share Posted January 22, 2023 2 hours ago, Mortom said: Czuć te emocje 🙂 A co ci sie zagotował że do serwisu poszedł? Czy był bardzo spragniony i sie napił kawki? 😉 xd Od roku nie umiałam się zebrać by go oddać, bo ma jakąś wadę fabryczną i się restartuje losowo. Ale wysłany, może naprawią (wyskakiwała tona błędów róźnych, związanych głównie z kartą dźwiękową i klawiaturą). Rozkręcony nie wydawał się uszkodzony ani zalany, reinstalacja systemu, formatowanie dysku, zmiana systemu i sterowników nic nie dawały. Było podejrzenie problemów z ładowaką na początku, wymieniłam i dalej nic. Inna opcja to skoki napięcia i stara inslatacja elektryczna w mieszkaniu, bo to już drugi laptop co mi się popsuł w tym mieszkaniu w ciągu roku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted February 12, 2023 Author Share Posted February 12, 2023 Pl: Szybkie studium na podstawie obrazu użtego w filmie Proko. 1h 30min. Zrobione w Kricie. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted April 10, 2023 Author Share Posted April 10, 2023 Losowe szkice w przerwie między robieniem innych rzeczy 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted April 10, 2023 Share Posted April 10, 2023 (edited) Rzuciłem okiem na to poprzednie Twoje studium z Proko i moim zdaniem malujesz zdecydowanie zbyt miękko, taką chmurkę robisz 🙂 Raz, że to tak sobie wygląda a dwa, że dodaje takie nieprzyjmne, digitalowe (w złym tego słowa znaczeniu) wrażenie. Powinnaś zdecydowanie oddzielić światło od cienia i tą pracę bardziej "wyciosać", jakbyś rzeźbiła w drewnie, a nie tak... rozsmarowała? 😄 Nie wiem jak to inaczej opisać. Dajesz graficzny konkret na starcie. Cien albo światło, i tyle.Powinnaś tym złapać też większość podobieństwa. I rozrzeźbiasz, dodając kolejne stopnie waloru. Póki co krawędzie nie są istotne, chodzi tylko o dobry kształt plamy waloru w dobrym miejscu. Samo to już powinno dawać realizm i bryłę. Powtarzasz ten sam proces tylko w coraz mniejszej skali. Jak już masz podkładę gdzie i jaka plama waloru, to możesz pobawić się krawędziami, miękkie przejścia waloru miękką krawędzią, a ostre ostrą. Ja lubię to podbić trochę i dawać ostrzejsze krawędzie nawet jeśli tak w rzeczywistości by nie było. daje to taki fajny, mięsisty efekt. Pozdro! Edited April 10, 2023 by SebastianSz 6 1 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted April 11, 2023 Author Share Posted April 11, 2023 HappyOrange - portret 1h i coś Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted May 5, 2023 Author Share Posted May 5, 2023 (edited) On 4/10/2023 at 3:40 PM, SebastianSz said: Rzuciłem okiem na to poprzednie Twoje studium z Proko i moim zdaniem malujesz zdecydowanie zbyt miękko, taką chmurkę robisz 🙂 Raz, że to tak sobie wygląda a dwa, że dodaje takie nieprzyjmne, digitalowe (w złym tego słowa znaczeniu) wrażenie. Powinnaś zdecydowanie oddzielić światło od cienia i tą pracę bardziej "wyciosać", jakbyś rzeźbiła w drewnie, a nie tak... rozsmarowała? 😄 Nie wiem jak to inaczej opisać. Dajesz graficzny konkret na starcie. Cien albo światło, i tyle.Powinnaś tym złapać też większość podobieństwa. I rozrzeźbiasz, dodając kolejne stopnie waloru. Póki co krawędzie nie są istotne, chodzi tylko o dobry kształt plamy waloru w dobrym miejscu. Samo to już powinno dawać realizm i bryłę. Powtarzasz ten sam proces tylko w coraz mniejszej skali. Jak już masz podkładę gdzie i jaka plama waloru, to możesz pobawić się krawędziami, miękkie przejścia waloru miękką krawędzią, a ostre ostrą. Ja lubię to podbić trochę i dawać ostrzejsze krawędzie nawet jeśli tak w rzeczywistości by nie było. daje to taki fajny, mięsisty efekt. Pozdro! Spróbowałam tego i jest to absurdalnie trudne. Pierwszy obrazek to ja gdzieś na kroku 2 próbująca się połapać jaki detal by jeszcze trzeba było zblokować. Będę dale kminić, bo normalnie nie cieniuję malarsko tylko szkicuję cienie komiksowo i dopiero wypełniam potem. Edited May 5, 2023 by anya_desdein 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted May 8, 2023 Author Share Posted May 8, 2023 Fanart nowej serii stworzonej przez Genndiego Tartakovskiego: Unicorn: Warriors Eternal Redesignowałam mnicha i wiedźmę, narysowałam elfa w bardziej nowoczesnym stylu i pobawiłam się trochę rysując pozostałe postacie. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Pani w zielonym - Llady Dimitrescu it is you? 😄 Mnich trochę za bardzo odleciał od oryginału IMO. Ale spoko wyszło Ci to ćwiczenie 🙂 I dzienx za info że Tartakovsky zrobił coś nowego. Zawsze miło (mimo mojej zaawansowanej starości) ogląda się serialiki. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
michalo Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Akurat dzisiaj obejrzałem pierwszy odcinek. Twoja wersja fajnie się prezentuje 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted May 8, 2023 Author Share Posted May 8, 2023 (edited) 1 hour ago, Mortom said: Pani w zielonym - Llady Dimitrescu it is you? 😄 Mnich trochę za bardzo odleciał od oryginału IMO. Ale spoko wyszło Ci to ćwiczenie 🙂 I dzienx za info że Tartakovsky zrobił coś nowego. Zawsze miło (mimo mojej zaawansowanej starości) ogląda się serialiki. Od razu ta babka mi sięz nią skojarzyła, a art wzorowany na tej scenie : D Jedyny bez zabawy z designem, nie miałam uwag 😁 Co do reszty nie starałam się trzymać oryginalnych designów mnicha i wiedźmy, tylko themeu tego, co te postacie mają reprezentować, bo mi się zwyczajnie nie podobały w wersji "ze współczesności" i chciałam zobaczyć co mi wyszłoby jakbym sama je projektowała. Pozostałe 3 postacie były fajne i podeszłam wierniej do ich designu. Całość powstała jako szkic podczas oglądania serialu (stąd też ten shitpostowy styl, bo jest szybki), więc ciężko to nazwać umyślnym ćwiczeniem, ale dzięki i też jestem z nich zadowolona. : D EDIT: tak patrzę na tego mnicha i teraz zaczyna mi się wydawać, że wygląda jednak za bardzo jak żywiołak ognia. o.o Chyba jednak faktycznie przesadziłam z abstrakcją Edited May 8, 2023 by anya_desdein 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted May 13, 2023 Author Share Posted May 13, 2023 Stylizowany portret chłopaka. 2h 59min, rysowane w Kricie. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted May 15, 2023 Author Share Posted May 15, 2023 Study arta Johna Patricka Ganasa, rysowane od 0 przeze mnie w oparciu o jego process showcase. CHYBA załapałam jak się renderuje, choć też na szybko i nie weszłam całkowicie w detal. Trzeba przetestować na własnych pracach. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted July 20, 2023 Author Share Posted July 20, 2023 Studium ręki 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted September 26, 2023 Author Share Posted September 26, 2023 Dawno nie rysowałam tradycyjnie, jakieś szkice z imprezy. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mortom Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Fajne szkiczuski! 🙂👍 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alex3d Posted September 26, 2023 Share Posted September 26, 2023 Świetne. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SebastianSz Posted September 27, 2023 Share Posted September 27, 2023 Fajne, mackostwór rewelacja! Jeśli rysujesz tuszem, to warto podkręcić światłocień i konkretnie rodzielic cień od światła. Zawsze staraj się blokować cienie w jak największe obszary, żeby nie było takiej masy małych ciapków. Nie musi być zawsze takie bardzo graficzne, ale w tuszu zwykle ładniej tak wygląda. Popatrz jak rysuje Mike Mignola czy Jim Steranko. Jak chcesz bardziej kreskowane i mniej graficzne to obczaj prace Berniego Wrightsona Albo Franklina Bootha: 4 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destroyer Posted September 27, 2023 Share Posted September 27, 2023 Tak pomarszczony mind flayer bardzo fajnie wyszedł 🙂 @SebastianSz super przykłady, jak patrzę na pracę Berniego Wrightsona to już jestem zmęczony od samego patrzenia, że też mu się chciało tak dziubdziać te kreseczki 😛 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
anya_desdein Posted September 28, 2023 Author Share Posted September 28, 2023 Dzięki za porady, taki styl jak Berniego Wrightsona to marzenie : D A co do tej pracy - tuszy nie miałam przy sobie, ale zobaczymy co da się z tym zrobić następnym razem, miałam 2 generyczne długopisy za zł czy coś i mocniejszy rendering nimi wyglądał tak: 22 hours ago, SebastianSz said: Fajne, mackostwór rewelacja! Jeśli rysujesz tuszem, to warto podkręcić światłocień i konkretnie rodzielic cień od światła. Zawsze staraj się blokować cienie w jak największe obszary, żeby nie było takiej masy małych ciapków. Nie musi być zawsze takie bardzo graficzne, ale w tuszu zwykle ładniej tak wygląda. Popatrz jak rysuje Mike Mignola czy Jim Steranko. Jak chcesz bardziej kreskowane i mniej graficzne to obczaj prace Berniego Wrightsona Albo Franklina Bootha: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
blood_brother Posted September 28, 2023 Share Posted September 28, 2023 Na kostce celowo odwrócony światłocień? Bo w tej chwili wygląda na wklęsłą, albo jakiś tunel🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now