Jump to content
SHiP

[Format *.X] Zasada działania

Recommended Posts

Pytałem sie o to samo na drugim forum ale tam nikt nie rozumie że ja pisze w ogl a nie DX :]

 

Mam mały problem... tzn pisze sobie loader do formatu X no i wszystko działa ale mam problem z animacjami tzn nidgy sie nie bawiłem w grafika nie mam pojęcia na czym polegają te kości.

No i jeśli ktoś sie zna to mógłby mi przetłumaczyć krótki kod ;) to jest urywek pliku *.X jakby sie nikt nie domyślił ;)

AnimationKey {
2;// co to jest ??
9;// to pewnie ilosć klatek
10; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;, 
20; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
30; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
40; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
50; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
60; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
70; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
80; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
90; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
//A te kolejne to są może czas?, ilosć współrzędnych? i współrzędne?
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy