Jump to content

Obiekt 3D: Sluchawki SONY MDR-V150


Recommended Posts

Witam, po dluuuuuuugiej przerwie wracam. Przez maturke i pierwszy semestr studiow mialem troszke przerwy w 3d, wiec na "rozgrzewke" wrzucam modelik, nad ktorym siedzialem ostatnio w przerwie miedzy kolokwiami...

 

Nalozone mapy bump.

Renderowane przy uzyciu okrojonej wersji Brazila, Rio. Wybaczcie slaby sampling i ogolnie slaba jakosc, ale moj obecny sprzet nie wyrabia. Licze wkrotce na zmiane, wiec pewnie cos sie niedlugo poprawi...

Link to post
Share on other sites
fajny bumpik ale nie lepiej jakbys robil displacem? chociaz nie wiem czy w brazilu cos takiego jest ;>

LOOL:)

a ze swojej strony dodam że bardzo ładny modelik bez widocznych błędów i wysokim poziomie detali. Teraz tylko na renderek czekam.

Link to post
Share on other sites

*mentaller - wypukly napis sony robiony wytlaczanym splajnem (ten na boku), a reszta (wklesle SONY, CE i wypukle "made in china") bump... Do displace'a musialbym chyba bardzo mocno siatke zagescic, prawda...?

 

Dziekuje wszystkim za komentarze, ale co do materialow, to wlasnie mam problem... Musze troszke porozkminiac Brazila, bo jak daje czarny material, pojawia sie czarna plama, pomimo, ze daje brazilowe swiatlo... Tak jakby go wcale nie widzial... tzn, to swiatlo jest jako global i indirect... moze to dlatego? zna sie ktos dobrze na Brazilu....? Need help...

 

P.S. Dolaczam siatke...

Link to post
Share on other sites

Dziekuje bardzo za pochlebne opinie... Choc szczerze powiedziawszy wolalbym na tym etapie slowa krytyki, wzglednie rady dotyczace Brazila... Btw, czy ktos z Was jeszcze korzysta z tego renderera? Czy moze odszedl juz zupelnie w zapomnienie? Mentala nie kumam za bardzo, a V-Raya nie probowalem.

 

P.S.Tomek (Kosiorek), jesli masz moje GG, odezwij sie, prosze. Nie mam listy kontaktow.

Link to post
Share on other sites

ja uzywam brazila,ale szczerze mowiac z zakonczeniem obecnego projektu planuje przesiadke na vraya,bo to teraz chyba na czasie ;) zartuje,ale wszyscy tak chwala i widze efekty,wiec chyba warto.

ale brazil tez daje rade :]

pozdro

Link to post
Share on other sites

jckob - namalowalem sobie mape bump w Photoshopie :]

curka - dzieki za wsparcie w Brazilowaniu ;) Potrafisz dodac otuchy :D

sith_LORD - tak, Politechnika Gdańska, wydzial Elektroniki Telekomunikacji i Informatyki (tzw ETI, czyli tam, gdzie lataja siekiery ;)) Co do modelu, dlubalem go w sumie jakies 4-5 dni, ale z kilkudniowymi przerwami na kolokwia... :P

 

A propos, wracam do fizyki kwantowej, bo w poniedzialek kolos... Wrrr... Oby do wakacji... ;)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy