Jump to content
kosa21_

Chrom w mr

Recommended Posts

Witam

Walczę już kilka dni z wykonaniem "ładnych" chromów na felgi i tłumik motocykla. Przeczytałem kilkanaście tutków i nic. Na powierzchni nie ma lustrzanego odbicia (stosuję raytrace, mr, max7) Co robię źle? Ktoś zna może jakiś pewny przepis na chrom? Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chrom w w/w tutku wygląda dziwnie jak się go nałoży na felgę. Może jakiś inny przykład.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajrzyj na cgtalk tam jest wątek o shaderach i można od razu pobrać bibliateke z chromem i nir tylko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do odblowowywania (postępuj analogicznie) -> click

 

Do wykoniania metalu możesz wykorzystać "zwykły" (dostępny bez modyfikacji) -> "Metal (lume)", a poczytasz o nim w dokumencie "lume_shaders" (3ds Max/ Help).

 

ps. dokumentacja jest po to, by z niej korzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem co jest grane ale zamiast chrom wychodzi szary z refleksami! A robię wszystko zgodnie z tutorialami. Każde autko tutaj ma piękne chromy, ja siedzę już tydzień i nic, jak ONI to robią?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo wazne jest otoczenie wokol obiektu z mapa refleksyjna.Jezeli uzywamy materialow refleksyjnych musza miec one co odbijact! To wlasnie jest sekret chrom,srebra i stali.Nie sam material ale jego "enviroment".

 

to z tutka jest co rudylew dal linka. postaraj sie zeby jakies gradienty w otoczeniu byly i ladne highlights od swiatla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy