Skocz do zawartości

Przypisywanie objektów


hkropinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam taki problem: tworzę animację miecza świetlnego w 3ds maxie oraz adobie after effects. Jednak animacja ma wiele objektów i jest długa. Miecze których użyłem są wyraziste. Czy jest możliwość, że zrobię Tube, a następnie aby cały czas pokrywała miecz w animacji? Czyli: na animacji miecz się przesówa i chcę aby tube przesówało się za nim bo każda klatka z osobna to kupa roboty. I jeszcze jedno: niewiecie czemu po renderowaniu 20 sek. filmiku w adobie after effects rozmiar to 260 MB, a dłuższe animacje wasze mają kilka KB?? Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

ehh...Trzecia część w kinach...wszyscy robią miecze świetlne

Mogłem żle zrozumieć pytanie ale w AE to raczej klatka po klatce ale...

wyrenderuj sobie w maxie sam miecz (wszystkie obiekty musisz zrobić czarne poza mieczem oczywiście)

http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs152/index.html

wykluczasz czarny kolor i masz layer z mieczen, który nakładasz na wcześniej wyrenderowaną animke

 

co do objętości to AE domyślnie renderuje do nie skompresowanych avików

ustaw jakąś kompresje(nie polecam) lub skompresuj w innym programie (np. VirualDub)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności