Jump to content
Sign in to follow this  
Dr. eA

Postać 3D: Wasteland Soldier

Recommended Posts

co jak co ale biegac to on by nie mogl te szpary w okolicach bioder t co njwzej mu na wolne chodzenie pozwolą. ale modlik fajny. zrob coz z brzuchem, bo jednak ten odcinek tez jest wazny np przy siadaniu czy tez przy biegu, powinien sie tam jakos zginać.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolba jest za dłóga, nie widziałem jeszcze karabinu z tak dłógą kolbą. Poza tym jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieje ze za czesto nie robie update\'ow na forum:) Tym razem ukazuje ostateczny kadr (mam nadzieje) i skromne tlo nad ktorym nie mam zamiaru spedzac za duzo czasu by nie odciagalo wzroku widza od postaci.

 

 

warrior25a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja się dalej upieram przy jednym.. brakuje mi tu kurzu - kurzu na zbroji, kurzy na twarzy, zmieszanej z krwią, zźółkniętej skóry od palącego słońca... no! przecież to w końcu WASTELAND soldier ! [soczek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

zbroji = zbroi :)

 

W scenerię można włożyć jakąś pożartą przez rdzę beczkę, starą gazetę na której widać zdjęcie świata przed kataklizmem (ewentualnym), być może jakąś puszkę, reklamę itp itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy te rzeczy nie przekraczaja moich mozliwosci.... Pamietaj ze to pierwszy model ktory teksturuje za pomoca photoshopa. Za to podeslales mi kilka dobrych pomyslow na tlo:) Dam z siebie wszystko ale nic nie obiecuje[spox]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dalej będe uderzał do tej kolby. Wejdź na byle jaką stronę gdzie zamieszczone są zdjęcia karabinów. Żaden karabinek nie ma takiej kolby, ponieważ nie pasuje ona do budowy anatomicznej człowieka i źle by się z niej strzelało. Popraw to to będzie wyglądało lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po baaaaardzo dlugiej nieobecnosci i brku update\'ow postanowilem cos wrzucic. Oto rezultaty. Czekam na komentarze poki chce mi sie cos zmieniac:)

 

warrior28.jpg

 

EDIT: Zmiejsze kolbe przy najblizszej okazji.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest AcidBoyXL

broni chyba jeszcze nie texturowales? bo wyglada jak plastikowa zabawka.. duzo juz zrobiles i pracka zbliza sie powoli ku koncowi.. nie podoba mi sie textura na drzwiach (metal przypomina bardziej jakas tkanine:P) dodaj moze zarysowania na krawedziach drzwi i jakies refleksy.. czekam na updaty ;) pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi tu dalej brakuje ... KURZU i PYŁU.. przecież to jest Wasteland Soldier, a nie Czysty Szpital Warrior :-)

 

Dorób brud i kurz na tekstrurach.. jestem pewien, że się opłaci! [soczek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprostowanie: samo pomieszczenie (procz 1 kawalka drzwi i rury w tle) nie jest oteksturowane, bron rowniez.

Tomek: chodzi Ci o brud na teksturach ktore juz sa czy na tych co dopiero powstana? Bo jezeli na tych co sa to zapewniam ze staram sie ten brud uchwycic ale wychodzi do konca tak jak bym chcial. Bede to jeszcze meczyl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to zielone kolo glowy mi troche nie pasuje,wyglada to tak jakby puscil pierda i mu wszystko przez otwor szyjny wylecialo :D

a tak poza tym to model niezly :>

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deler

A mi w tym wrzystkim brakuje charmonii, te kolory tak sie gryza, ze psuja cala pracke, popraw swiatło, poczytaj sobie o kompozycji w fotografi, (podzialy itp). Naprawde niekosztuje to wiele czasu, a pracka na tym zyska. Co do modelu, to fajny, ale stac Cie na wiecej. Teksturki , chyba troche na odczep sie. Popracuj koniecznie nad kolorami. A i podłoga, ...hmmm... przydałoby sie jakies połaczenie do tych drzwi, bo w tej wersji wyglada to tak jakby ktos je połorzyl i tak zostawil. Zrob jakies zawiasy albo chociaz na teksturze jakies starcia od ich otwierania. Sorki za tyle słów krytyki, wbrew pozorom podoba mi sie Twoja pracka... pozdrawiam i życze owocnej pracy!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Deler

Sorki za tyle słów krytyki:)

Serdecznie za nie dziekuje:) W koncu po to jest forum.

 

Deler, znasz moze jakies konkretne tytuly co do tej fotografii i kompozycji? Tekstury niestety nie sa robione na odwal, pewnie tak wyszly bo to moja pierwsza scena ktora teksturuje. Mam zamiar w niedlogiej przyszlosci zaopatrzyc sie w tablet, moze to cos pomoze.

To samo swiatlo: narazie jest takie \"z nikad\", pozniej bede sie bawil w GI itp.

To zielone swiatlo to ma byc dioda w oku, kwestia dobrania odowiednich parametrow glow, co zrobie przy najblizszej okazji.

Dzieki za komentarze:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moim zdnaiem gun troche za duzy i zle sie mu go trzyma :P... nie cyztalem wczesniejszych postow, moze tam ten rpoblem byl rozwiazany :)... ale z tego co pamietam, to juz dlugo ciagniesz ten projekt - za to szacunek :). acha, jak tak stoi, to moze mu buta skrzyw na tych palcach :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troche pokombinowalem z kompozycja i swiatlem. Mam zamiar poprawic jeszcze cienie na bardziej miekkie. Oto rezultat

 

warrior30.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o

 

 

.....jestem zdziwiony i wielce zaskoczony tym co widze i tym, że nie kontaktujesz sie z aQrą .... kolego ....grzyFF K_\'O\' ... ma ona czasu i rysu ....

 

.,..,.... jak przygotuje witrynke to dam znac.

 

p.s.: podoba mi się w twojej pracy to, że w drodze ewolucji twej pracy minimalizujesz zmyślnie postać, tworząc bardzo futurystycznie-high-tecowo i tą postać i widze, że poruszasz sie w podobnym kierunku, który ja preferuje.

Drugie buty są o niebo lepsze, wszak i pierwsze choć minimalne, to zarazem i kosmo zachowane.....

Broń ma owszem sporą, i zachęcem cię do stworzenia odmiennej, twojej wersji karabinku, który nie musi być podobny lub kopią. Więcej rurek, kanałów, może... swój system broni?? ... pojedź śmiało...

odezwe się do cię.... czółko

 

http://www.tromesa.art.pl/main/links/bck.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm rozmawiales juz z tworcami fallouta na temat wykorzystania tej postaci w grze albo jakims dodatku ? :D:D[lol2]

Share this post


Link to post
Share on other sites

atm: nad ta bronia pomysle, mogloby calkiem niezle wygladac

wiggles: chyba dodatek z wykorzystaniem nieudanych fanartow:)

KK: buty nie maja jeszcze tekstury:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja proponowalbym, zeby nie zmieniac postawy i w ogole, zeby tego guna zastapic jakims pistoletem duzego kalibru... jakis powiedzmy DESERT EAGLE :D...

wtedy odjac pare uzbrojen i wyszedl by taki light=infantry :)... bo tak w sumie, to po co mu tyle opancerzenia, takie karabiny na pewno by to przebily :DDD... np. wywalic ten korpus i zrobic taka kurteczke gustowna :)))... no nic, to moje nedzne zdanie, moze podsunie ci jakis pomysl, i doprowadzisz to do konca ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Deler

widze ze popracowales troche:) fajne. Wedlug mnie giwera ...hmm ... potrzebna jest lepsza, tzn... wejdz na storne o broni, znajdz sobie takiego FAMASA i go wymodeluj, no jak masz sily i checi zrob go sam, ale wzoruj sie , ... patrz na szczeguly. Ehm pozatym ten koles ..wydaje mi sie ze zle tzryma te bron, tzn patrzy sie czy cos za rog niewychodzi, tylko co z tego jak juz wychyli glowe, niebedzie mial jak strzelac, bo zanim ustawi sie do pozycji, itd minie troche czasu i bedzie po nim. Pozatym, niewyglada on na cwaniaczka ktory sie niczego nieboji, muglbys troche refleksji rzucic na niego, niewiem, jakas mina, cz chociazby zmuszenie widza do patrzenia na jego oczy, ...kombinuj, pozatym sprubuj wcisnac w to zdjecie troche dynamiki, moze jakis kont nachylenia kamery, glebia ostrosci, bo teraz wyglada to jak zdjecie dla mamy na kominek zeby byla dumna z syna.. pokombinuj, ... A tak glownie, gratuluje i tak juz duzego wkladu i checi w te prace. pozdrawiam:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy