Jump to content
KoMic

Moment Krytyczny: Art of war

Recommended Posts

juz chyba dal motion blura do odpryskow(?)

ale dalej widac trojkaty.

wiedzialem, ze cosik ladnego z tego bedzie:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

KoMic -> co to za rodzaj emitera przy odpryskach ? Nie można zrezygnować z trójkątów ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh po kolei

jaras-->no masz calkowita racje odnosnie krawedzi, zobacze co da sie zrobic w maxie jak nie to poprobuje w PS ale to juz bedzie nie to samo, poly poly i jesczze raz poly, jedyna rzecz ktorej sie boje, i tak ledwo co ciagnie moja stara krypa, a jesli chodzi o motiona to jest tylko np na tych czastkach lecacych prosto w kamere niewidac bo rozmycie jest w tej samej pozycji, a na tych od boku juz jest lepiej np kolo malego robota. Lecz jesczze nie to co bym chcial:\

dareg-->thx: ]

mentaller--> hmmm bo chialem nawiazac do Ghost in the shell i dlatego tak to wyglada.

Leru-->super spray, mozna pewnie ze mozna zrezygnowac, tylko musze sie spytac kompa czy zechce : ], sprobuje: ]

 

wielkie dzieki za uwagi sa mi bardzo pomocne, pozdrawiam

 

aaaa jesczze zapomnialem, znow mi wywalilo texsture sufitu, grryyyy co sie dzieje, wszytko niby jest w pozadku wczesniej byla a teraz,,, lipa, pozdro one more

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe super spray type: tetra z direction of travel/blur i myślę, że będzie gicior :) (tzn to będą iskry ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

no scenka wyglada jak mieszanka gits i halflife :), mam mala sugestie co do iskier pod koniec ghosta, kiedy pani major chowala sie za filarem ostrzeliwanym przez Bota, oraz jak pani major ostrzeliwala samego bota, ostrzal wygladal troche randomowo, wiele iskier w roznych miejscach(to byly fajne iskry). Ogolnie jest gicior :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie pasuje mi tylko jedna rzecz. brak przeciwnika, przez to cała scena jest jakby nieskończona.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmiata z nóg. Jedno co mogłoby pomóc to podkreślenie najważniejszych punktów spotami- jak w teatrze- póki co jest dość równomiernie jasno a najbardziej przykuwa uwagę rozjaśniony wystrzałem filar który jest fajny ale "kryje" mechy- było nie było najważniejsze w scenie. Niezależnie od tego- wyrazy współczucia dla procka który to liczył i szczerej zazdrości dla twórcy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, bardzo dziekuje za uwagi, postaram sie wykozystac wiekszosc z nich bo sa naprawde trafne, narazie wyjezdzam na zaslozone wakacje hehe wkoncu po reSESJI wynik pozytywny, wracam w niedziel wtedy to biore sie za finalowy render w rozdzialce 2/1k i pozniej PSowe warjacje i permutacje, mam nadzieje ze niebedzie potrzeba ich zbyt wiele, pozdrawiam i do uslyszenia niebawem, specjalne pozdro dla mojego najwiekszego i najsilniejszego prywatnego rywala,.............szkoda:\

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, problem polega na tym ze nie mam gdzie wyrenderowac mojej pracki: \, nie wiem czy do jutra zdarze, w sobote brat jedzie po karte graficzna do swojego kompa, na 1Mb jaka aktualnie mamy niestety nic nieda sie zrobic: \, a potrzebuje tej rozdzialki 2/1K... jesli uda mi sie przesliznac przez sito eliminacji to pewnie uda mi sie zdarzyc to wyrenderowac jesli nie trodno, milo bylo: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze nie masz gdze renderowac ? podeslij komus scene to ci pewno chłopaki wyrenderują to - jeśli o to biega :] btw fajowo wyszło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam udalo mi sie wyrenderowac i tak to na dzien dzisiejszy wygl do nominacji jesczze sie zmieni,, pozdro

358vl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

no stary rzeczywiście robi wrażenie, teraz musisz pomyślec o nowym kompie

patrze i patrze czego się tu doczepić ale trudno powiedzieć, bo zadbałeś jak zawsze o detale, czyli zbrojenie słupów, kamienie i takie tam detale co dają klimat i powagę pracy,

jak dla mnie rewelka, tak trzymaj,

PS musze moją prackę trochę ulepszyć, tak jej nie zostawię, za czysto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Troszkę się poczepiam ale myslę ze w dobrej sprawie ^_^

 

Zauważ ze słupki są popękane od broni duzego kalibru , natomiast wrak samochodu ma tylko małe dziurki na sobie jak od pistoletu maszynowego oczywiscie mozna załozyc ze auto zostało ostrzelane wczesniej ....ale jesli zrobisz wgłębienia w karoserii zakonczone otworami w tym wraku jak od duzego kalibru myslę ze będzie fajniej, zróznicowałbym też trochę stopień pordzewienia auta (oraz ofkors stopień jego połyskliwości) bo wygląda to jak mała zapętlona texturka czyli niebałdzo ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cudowne. Piekne kolorystycznie i ten dynamizm...

 

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

wielkie dzieki za mile slowa, coprawda mam zamiar sporo jeszcze tu naprawic, jesli tylko mi sie uda, pozdrawiam i do finalu: ]

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdyby nie modelik samochodu po lewej i słaba texturka na ziemi to powiedział bym hl3 :]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest User190

Mniam, ładny render!! Wygląda jak kadr z filmu, więc chyba o poziomie już nie 3ba się wypowiadać :D Jedna z 4 faworyzowanych przeze mnie prac :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam, no i koniec, ale ciagle mam wrazenie ze jeszcze mi sporo zostalo, zmeinil bym to i owo, ale strasznie mi sie juz nie chialo.:\... koniec.. ehhh troche szkoda fajnie bylo, baaaaardzo dziekuje za wszytklka pomoc w budowaniu tej pracy, bez waszej pomocy napewnio nie wygladala by tak jak teraz. No nic nie ma co sie rozwodzic po proznicy, zycze powodenia wszytkim nominowanym (sobie rowniez:]) hehe i do zobaczenia w kolejnej bitwie, mam nadzieje ze niezabraknie wspolrywali z ktorymi bic sie to czysta przyjemnosc. pozdro

 

obrazek w 1 poscie, cu.............................disconnect

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy