Skocz do zawartości

Mini bitwa: Scena 3D: Wieża strażnicza


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 180
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

najpierw sprawa organizacyjna:

 

TERMIN UKOŃCZENIA ZOSTAŁ USTALONY NA 16 listopada 2005 r.

 

więc jeszcze ponad miesiąc. wtedy zbierzemy wszystkie gotowe prace i zrobimy ankietę.

 

JunioR- całkiem fajny pomysł z komiksowym stylem, ale wiele rzeczy trzeba by poprawić. Nie podobają mi się kontury, zbytnio zamazują obraz, a poza tym nie są konieczne w stylu cartoon (vide pracki Traitora).

Popraw trochę zalegający śnieg po prawej (szczególnie tę ostrą krawędz).

Trochę skopane proporcje wieży - nie tylko są inne niż na concept-arcie (choć nie muszą byc identyczne) ale po prostu jakoś mi się nie podobają.

Deski na oknach - na górze są płaski. Wygląda jak prostokąt z taką teksturką. Na oknach na dole porobiły się bugi, np. obramowanie okna jest przed deskami.

Oczywiście jeszcze tło do wymiany, ale juz mi mowiles, ze to jest tylko tymczasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widać, że przerzuciłes sie na nowy lepszy renderer :) to v-ray, prawda?

daj jakieś normalniejsze ujęcie (bo chyba końcowy render nie będzie z takiej kosmicznej perspektywy), zwiększ rozdziałke i moze nieco jakość GI (jak chcesz przyspieszyc rendering, to wyłącz AA).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RA mi sie robie spoko, cinema ma (nie jak twierdzą niektórzy) duzo narzędzi i trzeba wiele opcji samemu odkryc, styl modelingu, a potem juz idzie. J właczyłem tylko 2 razy maxa i nierobiłem w nim prawie nic to niebęde porównywał, Cinemka ma moze troszke gorszy render ale mozna przywynąc. Chodz nieprzepadam za niemcami to Mast be a niemiecki program... niestety... szkoda ze polaki niezrobią swojego programu do 3d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam w mini-bitwie :)

faktycznie troche mało masz czasu, ale mam nadzieję, że sie wyrobisz.

w sumie modeling masz już skonczony, choc poprawiłbym parę rzeczy. Halogen jest z pewnością za duży, kształt nieco dziwny, ale w sumie może być.

jeśli sciany są np. betonowe to ok, jeśli będą z takich belek jak u mnie, to wypadałoby je wymodelować, bo bump raczej nie pomoze w takim wypadku.

okna mają nieco złe proporcje. nawet jeśli nie chcesz robić identycznie jak na concepcie, to i tak są za wysokie - mają prawie wysokość połowy drzwi.

 

powodzenia w teksturowaniu i tworzeniu tła (ew. łączenia z fotką) bo dla mnie akurat te dwa etapy były o wiele trudniejsze niz modeling.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MateuszJ - jak na razie dobrze, choc to tylko jedna teksturka, ale mi się podoba. Twoja wieża bedzie czysciustka, nowiutka itp? :) Niby tekstura się powtarza, ale trzeba sie przyjrzeć, aby to zobaczyć. Czekam na więcej i powodzenia

 

max_noob - fajną fotke wybrałeś na tło. Gdzie ją znalazłes, jesli mozna spytac? Popracuj jeszcze nad oświetleniem. Słońce chyba umieściłeś zbyt wysoko i kontrast między miejscami zacienionymi i nasłonecznionymi jest za mały.

Teksturing mi sie srednio podoba. Stosowałes w ogole bump-mapping? Np. ta murowana ściana oraz podłoże wyglądają na całkowicie płaskie. Poza tym góra wieży jest zbyt monotonna - wygląda jakbys wrzucił tam jedną teksture, a ramy okien czy parapet mogłby nieco inaczej wyglądac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz sobie ułatwic robote z żołnierzami, to zrób deszczowy klimat a ich ubierz w takich żółte płaszcze jak w Soldier of Fortune 2 (jak grałeś to wiesz, jak nie to http://labyrinth.sof2files.com/pics/shots/prague/prague2.jpg - lepszego screena nie znalazłem)

co do drzewka to raczej wygląda na jemiołę :) więcej liści i zmien tex kory

zawsze możesz zrobić scenkę nocną, co też może bardzo ciekawie wyglądać

pospiesz sie i powodzenia, bo jeszcze masz dużo tekstur no i tło (fotka czy modelowane - i tak dużo roboty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności