Skocz do zawartości

Moment Krytyczny "Fatamorgana"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Forumowiczów i maniaków grafiki wszelakiej maści:)!

To moja pierwsza bitwa w ktorej wezmę udział.

Chcę przestawić postać konającą na pustyni rozpalonej żarem słońca będ-

ącą na wyczerpaniu i widząca źródło wydawałoby się na wyciągnięcie ręki, dookoła tylko pustynia i charakterystyczne dla niej elementy, rozrzażone powietrze itd ,a żeby było zabawnie to postacią tą będzie maszyna, robot o humanoidalnych kształtach ( z grubsza) a źródło które będzie widzieć to mała elektrownia -taka analogia do człowieka i jego pragnienia wody zamiast nich: maszyna i prąd:)

Jestem początkującym grafikeim i będę musiał przeskoczyć się sam ze trzy razy by to przedstawić w ciekawej oprawie ale nie ma rzeczy nie możliwych:)

Wszystkim życze powodzenia w bitwie i zaczynam...

A na razie tylko ten tekst:) ...Wieczorkiem pierwsze grafiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 40
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

wyprzedzając myśli wszystkich maniaków....leci teź siateczka:)

oraz taka moja pierwsza kompozycja....zeby pokazac co chce zrobic. Na pierwszym planie maszyna ,docelowo ma byc podziurawiona, pordzewiala, z wylewacjacymi sie z niej roznymi chemikaljami i wogole cala zniczszona a w tle elektrowania i to wszystko na rozpalonej słońcem pustyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i male pytanko : co zrobic by przy ikonce załącznika umieścić grafiek. w zasadzie każdy z Was ma jakiś obrazek , chciałbym tam umieścić jeden ze swoich renderów by moj folder poza tytułem :MOMENT KRYTYCZNY" był bardziej widoczny :)

bede wdzieczny za podpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach