Skocz do zawartości

oceńcie, doradźcie...


gutekmtb

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

 

w końcu po wielu staraniach udało mi się wyrenderować w miarę wyglądające jpgi, myślę że nie jest źle, choć do końca nie jestem zadowolony, nie wygląda to bardzo realistycznie a o to mi chodziło,

 

będę wdzieczny za pomoc, komentarze, podpowiedzi,

 

dzieki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

minr-3,maxr-1(lub 0), HSph -200 w zwyz, nrm tresh -0,2, clr tresh - 0,35

 

W QMC sampler - ustaw nois na 0,02 ,Adaptive amount - na 0,92 do 0,95 Min sample na 16 I zrenderuj jeszcze raz

 

Do tego :

poziom obnizaja kiepskie materialy i modele :/

 

Zapewniam ze np umywalka to nie zwykly standard z bialym na difuze - tak samo sciana :)

 

pozdro

 

Co do ustawien v-raya - to zucilem tak na oko - malo pokazales :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hsph 200 lub wyzej ? barton - co ty gadasz ...

 

daj Hsph na 80 ... interp. na 30 ...

 

secondary mp. na conajmneij 0,85 ...

 

jesli bedzie za jasno to zmneijsz instensywnosc swiatel ...

 

direct light daj na jakies 3-4 ... a skylight lub vray lighty na 1,5

 

QMC nie ruszaj ...

 

skylight niebieski ... a direct light daj jakis bezowy ... i wszystko ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z calym szacunkiem to sie niezgodze :D

1. Skylight tu niewiele da - bo za male to okienko :)

2. QMC ruszac i to jak najbardziej - tam kryja sie wszystkie gudsy :)

3. Hsph na 200 :) przy jednym swiatelku ? - jak najbardziej :) a i to moze byc zamalo :)

 

Ale Marcin Reaspect

jak co to mozemy zrobic jakis tescik zawsze :)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tam nie ma tylko jednego okna ;]

2. ja tam nie jestem zwolennikiem mieszania w QMC chyba ze mam jakies cierpiące detale ...

3. taka wartosc hsph przy takich ustawienaich amplowania jakie podales (-1,-3) to samogwałt ;]

 

mozna pozartowac i poexperymentowac ale tu nie ma az takich strasznych detali gdzie trzeba bylo by cos szczegolnie ustawiac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA jestem jak najbardziej za :) - ale tylko z czystej ciekawosci - poniewaz w tym przypadku jestem narazie pewny tego co napisalem (oczywiscie jesli ustawienia -1, -3 rozumiemy jako finalny render z slicznym rozkladem cieniowania )

 

Oczywiście Full reaspect dla Marcina - i jesli tylko bedzie miał czas - to mysle ze moze byc ciekawie i pouczajaca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto to co mi wyszło przy proponowanych przez Was ustawieniach,

 

*Marcin - vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą - wartosc- 1,2 + no decay, skylight - 4,0 . Na początku było tak że miałem oprócz tych świateł także skylight, jego wartość musiałem ustawiać na 0,3 - 0,4 ponieważ bardzo mocno rozświetlał i kolory stawały się nienaturalne,

 

Inny problem - przy renderingach - jedna klataka wychodziła ok, bez błędów kolejna natomiast z błędami - prześwietlony materiał - od czego to zależy, i dlaczego raz wychodziło ok , raz nie? w zalaczniku zrzut z błędów

 

aha - no i render 5 h...

 

dzieki za wskazówki !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vraylighty - są 2 - 1 w oknie dachowym , drugi w duzym oknie za kamerą

unikaj stosowania światłą za kamerą, światło w ten sposób rozświetla wszystko w scenie przez co tracisz na realiźmie (spłaszcza scenę, nie widać cieni) spróbój ustawić światło z prawej lub lewej i porównaj obrazki z tym "za"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności