Skocz do zawartości

Owady: Zuk Jelonek


adamkos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 81
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

nie bo ja to potem ksztaltuje deform paintem. a zeby to szybko chodzilo to musi byc w edit mesh a nie poly. a zeby ladnie wygladalo musi miec gesta siatke. ale nie widze problemu - komp to ciagnie w viewporcie plynniutko.

pozdr!kos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vertis:

po zbakeowaniu - wypieczeniu textur - czyli przeliczeniu materialow, gi i oswietlenia do formy 1 textury mozna uroscic siatke modyfikatorem multires. wtedy zostaje tylko zgrubszy ksztalt, a cala masa detali jest w poziomie textur. wtedy mozna takich zuczkow porobic tysiace. zreszta dzieki opcji \"instanced geometry\" w renderze vreja mozna zredenderowac nawet bardo duze sceny bez zabawy w bakeowanie i multresa. poprostu wtedy mozna porobic instancey zamiast kopii i to nie zajmuje wtedy tyle pamieci. mozna w ten sposob renderowac sceny nawet po ok. 100 000 000 poly, co testowalem na swoim sprzecie, a czas renderingu jest nawet przyzwoity...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostaje tylko jedno pytanie - po wypieczeniu texturek żeczywiście można sobie i uprościć siatke, można zrezygnować ze wszystkich szczególików typu - nierówności, zmarszczki - tylko zabawa się zaczyna jeśli chcesz ułożyć obiekt w innym oświetleniu (kąt) lub orientacji - cienie nie zgadzają sie ze swiatłem i trzeba zaczynać wypiekanie texturek od nowa . Z drugiej strony wypiekanie pozwala zachować szczegółowość - każdy miał na pewno problemy z taką sprawa - modelik piękny, detaliki a po nałożeniu texturki wszystko jakoś ginie, zlewa się - wypiekanie to najlepszy sposób.

 

PS: mimo wszystko nie jestem zwolennikiem wypiekania

- ładnie idzie - bardzo ładnie - powodzenia

 

PS2: multires to mój ulubiony modifier :-)

uratował mi tyłem w niejednej sytuacji

 

pozdrowienia -

będę częściej tu zaglądał

 

PS3: jak dlamnie jesteś jednym z faworytów tej bitewki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vertis - chyba juz zaden... wlasnie dzwonili do mnie z chaty ze mi twardy dysk siadl. nie wiem czy to cos powaznego, ale jezeli tak to sie niezle zdenerwuje (aktualnie jestem poza domem). w kazdym razie mam duala na 2x athlon 2100+ i 1 Gb ramu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adas.. ty tableciarzu stary

ladnie ci ten modelik idzie.. ale prawde mowiac to reprezentujesz swoja osoba

zupelnie inna technike modelowania, nie powiem czy latwiej czy trudniej, ale inna, szybsza a za to bardziej polygono _ zerna. W tak szybkim czasie zrobic takiego rzuka z boxa to zupelnie inna zmagania:)

sliczne Textki, ja bym je jeszcze zamoczyl lekko, zawilgocil,to zawsze dodaje efektu, i moze jakies powazne pewniecie na pancerzu, ze koles kiedys walczyl i dostal od drugiego

ech.. powodzonka.. tak trzymaj

 

fotoas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich, bardzo dlugo nie bylo updateu, ale postaram sie jeszcze dzisiaj cos wrzucic, bo potem znowu updateowy post... model jeslonka wlasciwie skonczony - dodaje jeszcze takie kudlate klaczki na laczeniach pancerza, ale tego nie bedzie praktycznie widac, teraz zabieram sie za larwe i otoczenie (cholernie trudno takie stare drewno zrobic...) larwa bedzie raczej moim wlasnym pomyslem, bo nie znalazlem ref. do larw jelonka. pozdro 4 all i dzieki za wspaniale komentarze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogolnie to pracka jest odlotowa ale byla by super odlotowa gdyby nie jeden moim zdaniem kilka bledzikow. A mianowicie wszystko sie tak blyszczy jakby bylo posmarowane wazelina. Proponuje nie robic az tak blyszczacych obiektow bo wyglada to conajmniej nienaturalnie :)

 

Ale poza tym to tylko jedno moge powiedziec a raczej pokazac : [boje się]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności