Skocz do zawartości

Owady: Lucanus cervus - SKOŃCZONY !!


Vetis

Rekomendowane odpowiedzi

Konkretnie...

widzę tu spory problem z mapowaniem.. ale tego się można nauczyć...

Bardzo mocno się odcinają te dwa plany.. rozmyte tło i pierwszy plan z robalami...

można coś z tym zrobić?

I co to jest ten ciemny narożnik w prawym-górnym rogu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 90
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

skoro juz mi sie wpisaliscie to odpowiadam :)

 

1. ten czarny naroznik w gornym prawym to cien od spot light :)

2. wiem ze jest zaznaczenie miedzy 1 a 2 planem bo jeszcze nie obczailem brazila i kombinuje :) teraz jak renderowalem to bylo super (tylko ze sie nie zapisalo bo blad skiknal :) )

 

dzieki za rady - na pewno porawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra Vetis ja to widzę tak

 

Plusy:

 

1) Dopracowany model owada

2) Kompozycja

3) Model konara

 

Jeszcze nie plusy

 

1) Zbyyyyt duże rozmycie, pracka stapia się w dwie plamki na kiju

2) Zrób większą rozdzielczość tekstury konara i NIE BÓJ się bumpa, przecież

na korze konara to można nawet przesadzić i będzie spox.

3)Zmniejsz trochę podziałkę dwóch planów

4) Mógłbyś do tekstur owadów dorobić jakieś wgłębienia, zarysowania i

wyeksponować to bumpem, nada to pracy realizmu.

5) Dopracuj jeszcze oświetlenie tła.

 

Ogólnie spoko

Pozdrawiam

:):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

odrazu do rzeczy:

 

Textura konara zdecydowanie do poprawy, jezeli bump jest na 999 to znaczy ze textura ma stanowczo za mala rozdzielke. A poza tym to moge sie dolaczyc to wypowiedzi poprzednikow bo dokladnie tak samo bym napisal :)

 

Zycze powodzenia w dalszej pracy i milego wypoc zynku [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolejne pozdro z kafei nad morzem :)widze ze sporo trace :( coraz wiecej prac, coraz wyzszy poziom. mo czekam za sie wpiszece (wszyscy) czekam z niecierpliwoscia na commenty :). [papapa]bede niedlugo spowrotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie - chłopaki mają rację - teksturka drzewa i liście psują scenę.

 

liście powinny być cieńsze i wbrew pozorom bump w inwersji.... heh miałem ten sam problem, że tak naprawdę żyłki liścia są wypukłe ale sama blaszka się bardziej wygina do góry....

 

no i bump i sama tekturka gałązki.....

 

pozdrawiam [piwo]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki wiem juz co zmienic czekam na dalsze posty :)

>poprawilem juz drzewo (nie wiem czy wyglada lepiej - sami ocence)

> troche zmienilem liscie (musze pokombinowac z tym bump lisci)

 

jutro pokarze juz liscie z zylkami tak jak powinny byc a tymczasem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie to wyglada ale mam kilka \'ale\' :)

 

pierwsze, tak jak juz inni powiedzieli listki sa duzo za grubeee:)

drugie, zuczki sa slabo oswietolne i troche nikna w tej pracy..slabiutko je widac

 

i trzecie.. tlo :) to niebieskie miedzy listkami kiepsko wyglada..dodasz tam cos, prawda? [lol2]

 

pozdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu obowiązują takie zasady jak w fotografii - jest teraz źle bo tak naprawde nic nie jest ostre , oko nie może się zatrzymać na żadnym ostrym fragmencie i to jest złe,

-robaczki są ładnie wymodelowane więc możesz jeszcze przybliżyć, ustawić obszar ostrosci na rogi robaczków

- możesz dodać jakieś bardziej charakterystyczne oświetlenie, jakieś jedno światło główne-prowadzące (mocne)- takie które pięknie kontury oddzieli od reszty obrazu

i do tego kilka mniejszych dopełniających świateł.

 

 

Mi osobiście do tej sceny by pasowało bardzo mocne światło zza robaczków żeby zasymulować zachód słońca i aby stworzyć pół-sylwety. bo otoczenie masz dosyć nieciekawe i dobrze by bylo jak by poszło w półcień :)

 

powodzenia bo pracka mi się podoba, pracuj dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze kompozycja, troche moglbys ja zmienic moze inna perspektywa

 

po drugie oswietlenie miech tlo bedzie ciemniejsze

 

po trzecie glebia ostrosci, dodaj dof`a

i kilka innych efektow typu kolor balance brightnes and contrast, film grain, poeksperymentuj z tym i bedzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po uwzglednieniu waszych uwag uzyskalem efekt ktoru dolacze jutro (19.08.br) a narazie

 

Ze względu na slaba znajomosc jezyka angielsiego ponizszy tekst zamieszczam w regulaminowym terminie w jezyku polskim i zdaje się na przeklad na jezyk angielski poprzez tlumacza okreslonego w regulaminie.

 

Text dla Jury w jezyku polskim:

 

Głównym założeniem mojego projektu była walka dwóch Jelonków Rogaczy. Inspiracją takiego podejścia do tematu było obejrzenie filmu „Mikrokosmos” w którym również można było podziwiać sceny z walki wyżej wymienionych owadów. Jestem twórca projektu (powstał z mojej inicjatywy i został wykreowany przeze mnie) choć końcowy efekt został uzyskany przez wzgląd na obrazki znalezione w Internecie i zamieszczone na forum. Owady zostały wymodelowane i otexturowane w oparciu o referencje również zamieszczone na forum. Cały przebieg tworzenia sceny można zobaczyć. Pracę końcową przedstawiam poniżej i poddaje ją ocenie jury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu gałąź musi być w zdecydowanie innym odcieniu niż żuczki, tak serio to wszystko z wyjątkiem żuczków powinno być wg, mnie w zimnej tonacji (takie niebieskawe). Kontrast wyciągnie owady bardziej na pierwszy plan i zwróci na nie uwagę. Spróbowalbym też nieco zmiecić kolor tego w głębii żeby nie zlewał sie z tym bliżej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności