Jump to content
Sign in to follow this  
illy

Mini bitwa: Nano-tech (Skilo)

Recommended Posts

cze,

na poczatek dodaj do sceny sky light i w rendering>advanced lighting... wlacz Light Tracer to porawi wyglad sceny

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest render ale przed tym jak rpzeczytalem uwagi wiec poprawie anst. razem. Krytykujcie

nanoo5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja osobiście to bym poprawił jakość tekstur [rotfl]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym ci proponował na wszystkie elementy wrzucić jeden kolor (najlepiej biały albo szary) i wyrenderować to jeszcze raz.... ta mnogość kolorów odwraca uwagę od geometrii i ciężko cokolwiek powiedzieć... potem ustaw światła łącznie z GI (może być LightTracer lub jakiś zewnetrzny renderer)... no i zobaczymy

 

pozdrawiam [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm To nie sa tekstury tylko kolory ale w jpeg tak to wyglada:) I kurde ciagle nie wiem co to GI i gdzie tego szukac!!! Czy to jest skladik brasila?!. Ok zrobilem w szarym dla was. Dodalem Lighty. Prosze o krytyke

 

 

nanoo6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty o niebo lepiej, tylko by sie przydało sie światło, i po co to kolorowe okienko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powtarzam moja poprzednia notke. Nie wiem co to GI, nie wiem gdzie szukac GI, nie wiem czy to brasil czy co. I BYLBYM BARdzo zAdOWOLONY JAk mi KTOS POWIE CO TO JEST:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

GI (Globalna Illuminacja) - \"Kurs na szybko\".

1. Stawiasz światełko brazilowskie. W zakładce \"Photon Maps\" klikasz na global, zaznaczasz \"generate photons\" i wpisujesz odpowiednią wartość. Dalej zaznaczasz \"Private Focus\" w polu Photon Focusing.

2. W renderingu w zakładce \"Brazil: Luma Server\" w \"Sampling Control\" w polu \"Bounces\" wpisujemy 2. Nad tym polem masz jeszcze \"View Rate\" i \"Sec Rate\", tu musi być tak że View Rate ma być o jeden wyższy od Sec Rate. Nie wiem dlaczego ale tak jest dobrze.

W zakładce \"Brazil: Photon Map Server\" klikasz na kółeczko obok napisu global aby stało się zielone, dzięki temu włączasz globalną illuminację.

Dalej musisz odpowiednio poustawiać parametry w świetle jak i w globalu.....jakie ?? To już zależy od scenki i innych dupersztyków. Żeby ładnie wyszło musisz się długo pobawić.

 

W mojej scence mam takie ustawienia:

 

Światło:

Multiplier = 0,5

# photons = 20000

 

Render:

\"Brazi: Luma Server\"

View Rate = 8

Sec Rate = 7

Bounces = 2

\"Brazil: Photon Map Server\"

Photons in Estimate = 256

Max Search Radius = 50

Reszty nie zmianiałem.

 

Oprócz tego dodałem troche SkyLight\'a dla Direct Illumination.

 

Pamiętaj aby zamknąć pomieszczenie w którym znajduje się światło, bo inaczej fotony będą sobie lecieć i lecieć a mają się odbijać. I czas renderingu się \"troche\" zmieni.

 

P.S. I tak będziesz musiał dobrać odpowiednie parametry dla swojej scenki.

Powodzenia.

[urwanie glowy][urwanie glowy][urwanie glowy]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i wszystko jasne hehehehe

[rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl][rotfl]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ie bylo mnine jakis czas i juz moj temat wylecial hen hen daleko:))) Niedlugo update...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Skilo... nie bylo mnie dlugo (2 tyg. ale powracam na forum :) pracka mi sie podoba, nie mam zatrzezen.. czekam na texturki :)

 

Powodzenia ! [piwo]

Share this post


Link to post
Share on other sites

[killer][killer]:mad::mad::mad:vzdenerwowany]vzdenerwowany]Rozwalil mi sie plik gdzie mialem textury zachowane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vzdenerwowany]vzdenerwowany]vzdenerwowany]

Miałem taki sam problem. Teraz jak coś dodam do scenki, to zapisuje jako nowy plik.

[rotfl2][rotfl2][rotfl2][rotfl2][rotfl2][rotfl2]

Troche to zaczyna zajmować, ale szkoda kasować:D:D:D

Spróbuj zmergować te obiekty może ujdzie.

Powiem tylko, że mi nie pomogło [gafa]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróbuj jeszcze zmergować tą scenke.

Tak tylko wspominam, bo mi nie pomogło [gafa]

 

Coś mi sie zaczyna walić bo niemogłem edytować posta, albo u was bedzie wszystko widoczne hi hi nie wiem, albo za dużo substancji lasujących mózg jak na jeden wieczór [lol2] [rotfl2] [lol2] [rotfl2] [lol2]

Share this post


Link to post
Share on other sites

!!mam ale brakuje mi tekstur jak cholera... moje raytracy zwala od nowa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie moge dodac zadnej textury bo mi max wywala co za syf!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Share this post


Link to post
Share on other sites

wy.j.e.b brzila i zainstaluj v-ray\'a tez to mialem. Jak upierasz sie przy brazil to sformatuj dysk i zainstaluj na nowo Wina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolejny renderq. Tym razem juz tekstury:)))) Nie wiem jakw am sie podoba. Z modelem juz nie kombiuje bo mnie wkur**a i najchetniej bym go zaczal od nowa. Jak wam sie podoba mowcie. Aha i kiedy jest koniec tej bitwy bo jestem zainteresowany?

 

 

nano-10.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kilka uwag.

-zaokrąglij odrobine te krawedzie.

-pobrudz podloge.

-jakbrudzisz to pamietaj o krawedziach,z nich czesto zchodzi farba. dodaj jakies konkretne swiatlo ,zeby byl;o widac ze to z góry sie swieci, moze nich tam bedzie swietlówka?

okipowodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swaitlo jest wdrodze bo nie renderuje w post editorze:)))) Ale bedzie. Fiolety i zielenie to kolory robocze bo nie mialem pomyslu jeszcze ale juz to poprawilem. Podloge zostawie bo mi sie podoba. jest fajna. A nie wiem co z krawedziemi zrobic??? Jak je zaokraglic?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tylko pytam z ciekawości, co to za pogięty rysuneczek na ścianie bo w tej jakości go nie widze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy