Skocz do zawartości

Scena 3D: łazienka [ +animacja ]


mkk3a

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

w sumie zacząłem juz dosyć dawno, bo w zimowe ferie, ale stary komp juz nie za bardzo sobie radził ze sceną, a i renderowanie trwało godzinami, wiec postanowiłem poczekać na nowszy sprzęt. komp już jest, scenka ukończona i chcialbym Wam pokazać na razie 6 renderków. jutro dorenderuje drugą część animacji (na razie mam 70 ze 128 klatek).

 

Projekt nie jest mój

 

3dsmax 5, V-ray. Rendertime'y: dzienne od 52 do 88 minut, nocne od 42 do 48.

 

Lazienka2-1.jpg

 

Lazienka2-2.jpg

 

Lazienka2-3.jpg

 

Lazienka2-noc-1.jpg

 

Lazienka2-noc-2.jpg

 

Lazienka2-noc-3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1 - Dość nietypowe miejsce jak na obraz/zdjęcie nieprawdaż?

2 - Spłuczka od klozetu IMO powinna być wymodelowana a nie być po prostu teksturą gdyż nie wygląda ona teraz za pięknie

3 - Światło mi się nie podoba

 

 

Po za tym to nawet fajnie Ci wyszła ta łazienka. GJ ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sufit "leży" tzn. jest niepraktyczny - wstajesz z kibla i ....... guz, wstajesz z wanny i.... guz, wanna cos za mała w porównaniu ze zlewem.

Pozdr.

Fajne umiejscowienie obrazka obok kibelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mintrill - a co konkretnie jest nie tak? z tym chromem, to zrobilem niezły syf, bo chyba 5 czy 6 shaderów (2 by starczyly w zupelnosci), moglyby być nieco jasniejsze. a co w ceramice Ci sie nie podoba?

punktowe światła to halogeny (3 na górze, te nad lustrem nie są zapalone)

 

Linus 1) no niby tak, ale to tylko taki bajer, aby nie była biała sciana.

2) masz na mysli to błyszczące od geberitu? chyba modelowanie nie byłoby dobrym pomysłem, bo poza tym rowkami, to jest praktycznie płaskie.

3) jakie światło? dzienne czy nocne?

 

Tomuś - takie miały być - wymiary 60x60cm. na ścianach 60x40

tex na drzwiach to obrobiona fotka. moze nieco za duży bump dałem...

 

Savoy - pisalem ze projekt nie jest moj, wiec nic nie poradze ze tak nisko :)

co do wymiarów - wszystko albo mierzone, ale wymiary z katalogów (konkretnie ze strony KOŁO, tam są piekne referki). ale jeszcze wieczorem zajrze do maxa i zobacze. Umywalka (lol, zlew to jest w kuchni :P ) powinna mieć 60cm, wanna chyba 160 albo 140 - juz nie pamietam.

 

[+]EDIT

 

troche ruch kamery jest biedny, ale nie udawało mi sie stworzyc niczego sensowniejszego

5 sekund, 1MB

OTO LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmo - bez bicia sie przyznaje, ze nie potrafie jakos sensowniej ustawić ruchu kamery, aby pokazać całe pomieszczenie. ale jeszcze pare wizek i moze sie uda ;)

 

hkropinski - moze napisz, co takiego nie podoba Ci sie w oswietleniu i teksturach? czemu czepiasz sie mapowania - juz kompletnie nie rozumiem

poza tym pisałem, ze projekt nie mój, wiec po co piszesz ze koncept nie przemyslany? to moze sam pokaz, jak byś to wszystko ułożył w takiej małej łazience ze skonsnym sufitem?!

 

SWRSC - chcialem maksymalnie ograniczyc ilosc klatek do renderingu a plamy to oczywiscie niskie GI - takze aby nieco przyspieszyc rendering

 

pikSar - rzeczywiscie zapomnialem o zawiasach. a ogrzewanie faktycznie jest podłogowe. a kafle mają takie być - wymiary 60x60cm. poza tym to rzecz gustu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności