Jump to content
mkk3a

[Inne]: łączenie obiektów 3D ze zdjęciami [3dsmax]

Recommended Posts

Bardzo fajny, tylko mógłbyś jeszcze jakąś wersje do ściągnięcia w .pdf udostępnić, albo od razu z dużymi screen'ami, żeby można sobie recznie do .pdf wydrukować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nieźle :)

wrzuć stronke na maila do adka niech ją umieściw dziale Tutoriale :]

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nielot007 -thx ;)

streaker - ee, nie za bardzo wiem jak sie tworzy PDFy... moze napisz tutoriala? :)

tweety - thx. wyslalem juz maila

Lukasz_D - zaden problem. tez juz wyslalem

Share this post


Link to post
Share on other sites

piszesz w wordzie text z obrazkami i exportujesz do formatu pdf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny tutek :)

Mając obrazki można pdfa zrobić programikiem w stylu img2pdf.

tweety - gdzie twój award?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak dodatkowo, moge powiedzieć ze można jeszce do samych obiektów dodać noisa albo kompresje, gdy zdięcie jakie jest w tle jest z gorsza jakoscią albo noisem, a w tedy wszytsko będzie się ąłdnie komponowało, pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedyna uwaga tytlko 1 ! plz nigdy nie rob pomniejszonych obrazkow bo niechce mi sie w to klikac i nie moge tego zapisac na dysku :/

 

tutek bardzo fajny i przydany ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

mintrill: w końcu zdobyłem awarda na cgtalku więc mogę go teraz spokojnie usunąć z avatarka :>

 

mkk3a: i zmień kolor czcionki bo trochę ciężko to się czyta jak dla mnie :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy