Jump to content

Modele 3d : Afterfall.pl projekt


Recommended Posts

Ciekawy projekt :) nie podoba mi sie to ze pierwszych kilka sekund filmu ukazuje ciekawy swiat, ze swietnym klimatem, po ktorym chcialoby sie pochodzic, pozwiedzac, a tutaj wydaje sie to nie mozliwe bo bohater ma przed soba utarta droge przez rozne smieci i nie moze zabardzo isc nigdzie indziej ;]

 

ps. bedzie jakies demko do pogrania?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 804
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zalety:

 

-Panowie jest KLIMAT. Miejscami jak w Silent Hill. Duży plus.

-zagadki

-oświetlenie i grafika daje rade :)

 

Wady:

 

-animacja wszystkich postaci "włącznie z bossem" jest tragiczna.

 

-Ujęcie 04:45. Podobają mi sie cut-scenki. (dajcie tego wiecej) ale animacja spadania bohatera przez dziure jest słaba.

(Brzuszki robi na stojąco ? :)

 

-IQ przeciwnika. (11:06 Koleś rzuca krzesłem swojego)

 

 

Poprawcie to, a będzie dobrze. Bo naprawdę skoda zepsuć takiej gry.

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

No niby znośnie, tylko ze jeśli te parę minut było bazowane na dosyć dużej kupie skryptów, to ciekaw jestem jak macie zamar zrobić kilkugodzinną grę w ten sposób...

No i takie dosyć zagadkowe zagadki - z p-ktu widzenie designu - jakoś nie rozumiem zupełnie co postać robi, dlaczego i po co.

Ciekaw jestem co by się działo jakby nad tym usiadł zwyczajny gracz.

Link to post
Share on other sites
Zalety:

 

-Panowie jest KLIMAT. Miejscami jak w Silent Hill. Duży plus.

-zagadki

-oświetlenie i grafika daje rade :)

 

Wady:

 

-animacja wszystkich postaci "włącznie z bossem" jest tragiczna.

 

-Ujęcie 04:45. Podobają mi sie cut-scenki. (dajcie tego wiecej) ale animacja spadania bohatera przez dziure jest słaba.

(Brzuszki robi na stojąco ? :)

 

-IQ przeciwnika. (11:06 Koleś rzuca krzesłem swojego)

 

 

Poprawcie to, a będzie dobrze. Bo naprawdę skoda zepsuć takiej gry.

Pozdrawiam

jw. + to co mara napisał, do czego zmierzacie?

 

do listy życzeń dopisałbym

-więcej odgłosów bohatera przy wykonywaniu różnych czynności i ogólnie żeby coś gadał, (a w animacji dużo więcej luuuzu)

 

-krew 2d jak postać spada nie wygląda dobrze, za to kałuża w 9;50 tak,

-jakby niespójne miejscami tekstury - 1m:08s drzwi mega wyraźne a obok brzydki kosz low res.

 

ogólnie spoko.

Edited by peterr
Link to post
Share on other sites

Głowny bohater klimatycznie utytłany i umorusany, a przeciwnicy jakby dopiero co z wyprzedaży w markecie wyszli..? Szukanie bezpiecznikow zeby odtworzyć drzwi..? Mało ambitne troche. To mowie jako gracz.. zaś jako 'grafik' powiem że mam bardzo dobre przeczucia jesli chodzi o tą Residento-DeadSpaceo-heavyRainowatą gre;) Jeszcze zepnijcie sie troche do pracy i bedzie o tym głośno. Przedewszystkim animacje postaci jw. np. Proba otwarcia zamknietych drzwi.. za długa za nudna.. za monotonna.. bedzie flustrująca..

Link to post
Share on other sites

Jeszcze pare spraw, mianowicie, moim zdaniem, zbyt wiele rzeczy dzieje sie w bardzo przewidywalny sposob. Cos zawala nam droge i nie mozemy przejsc, cos sie pojawia i znika, nagle zawala się podłoga... A moze by zmusić gracza do jakiegos myslenia, do rozwiazania zagadek, do przeczytania jakiegos tekstu gdzie sa wskazówki, tzn nie gdzie jest napisane: "klucz jest pod wycieraczką", tylko bardziej ambitne, zagadkowe.

 

Pojawia się tutaj straszna liniowość i aż niestety przychodzi mi na myśl obrazek: http://infobot.pl/r/1SvR . Tak jak juz wyżej pisano, pozwolcie na zbadanie świata, niech nie będzie tej liniowości.

 

I jeszcze jedno, czemu w 5:25 bohater wykopuje drzwi wygladajace na takie same spruchniałe co dotych, do których potrzebował klucza ? Moze drzwi które rzeczywiscie potrzebuja klucza do otwarcia były by bardziej mosiężne ?

 

Pozdrawiam serdecznie i czekam na wiecej : )

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

wogóle nie rozumiem światła na pierwszym "screenie".

 

ze światłocienia na typie wynika, że właśnie minął latarnię; ewentualnie że jest tuż pod nią. zwłaszcza podświetlona nogawka prawej nogi rzuca się w oczy.

A z perspektywy i plamy światła na asfalcie wynika, że typ jest jeszcze przed latarnią.

wtf?

 

poza tym, w życiu swojem nie widziałem tak mocno zaświetlonej lampy latarni. trochę to psuje klimat, bo wszędzie brud i zgliszcza, a tu jakby świeżo żarówkę wymienili i starannie umyli szybkę.

nie chodzi mi tylko o realizm - przybrudzone, ciemniejsze światło dodało by więcej grozy do atmosfery.

 

Świetlista latarnia psuje wrażenie "osamotnienia w miejscu gdzie wszędzie coś się czai", bo podświadomie kojarzy się z opatrznością, nadzieją, boskością itd.

Po prostu nie ma w tym obrazku niepokoju.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Filmiku nie dalem rady obejrzec bo mi wyswietlilo password protected :D Zwala

Screeny ... tak tutaj zgodze sie z painem. Ktos kto je robil mial chyba nadzieje ze nie da sie zauwazyc ps'a :)

Nie wiem ja mam mieszane uczycia po tych screenach. Szczerze myslalem ze pojdziecie w w ujecie kamery jak nowy alien breed. Wsyzloby to imho o wiele lepiej. No ale sadze ze Nicolas jako profesjonalna firma udziela wam odpowiedniego wsparcia. Takze nie ma co sie martwic napewno bedzie dobrze.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Persh tak w ogóle to byś przeczyścił sobie podpis bo coś domena Ci nie śmiga...

 

Ja dopingowałem Afterfalla gdy był jeszce grą RPG w stylu Fallouta... Jako s.horror po dotychczasowych pokazach... muszę przyznać że gra jest słaba puki co... nie wiem czy nie było by rozsądnym przełożyć całość na przyszły rok... niż starać się zrobić jeszcze w tym.

 

aha i jeszcze pytanko do ludzi z Nicolasa, możecie mi wyjaśnić co powodowało wami że odeszliście od Unigine na rzecz UDK?? wiem, że wielu w waszym zespole to raczej typowi programiści, a graficy niewiele działają i tak.

Pomijam tutaj kwestie samego niedopracowania silnika oczywiście...

Edited by rasq
Link to post
Share on other sites
muszę przyznać że gra jest słaba puki co... nie wiem czy nie było by rozsądnym przełożyć całość na przyszły rok... niż starać się zrobić jeszcze w tym.

 

zapominacie o ważnym fakcie - Nicolas Games to spółka notowana na NewConnect - więc musi to wydać w tym roku, jeśli chce przedstawić jakieś sensowne wyniki finansowe (akcje są w segmencie "groszowym"). Jeśli ich nie przedstawi, to sporo osób które w to (tzn akcje) zainwestowały w ten czy inny sposób - będzie mało zadowolonych :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy