Posted August 16, 200618 yr Siemka, zaczynam kolejny model, a mianowicie opancerzony wóz transportowy (BF2 Hynol bedzie wiedział jaki bo od czasu do czasu widuje go na scenie BF2 :). Myśle też nad sceną jakąś stara baza wojskowa/wioska, ale to się okaże jeszcze w praniu narazie głównym celem jest "Pojazd 3D" PS: Narazie nic tu nie widac konkretnego bo zaczołem dzisiaj 1 godzinke temu (ale lepiej dawac rendery z każdego etapu modelowania)
August 16, 200618 yr to czekamy na update ... :) Nie przepalaj sobie renderów bo nie będzie widać co jest źle w późniejszych etapach. Te plamy też zlikwiduj to też ukrywa to model. Pozdrawiam
August 16, 200618 yr Wow w takim tempie to model bedzie gotow do dzisiejszego meczu Polska -Dania :)). Pracuj pracuj i czekam na wiecej
August 18, 200618 yr Author Oto co w tej chwili mam gotowe. PS: Niestety do meczu nie skonczyłem :) ale jak bym skonczył to bym do niej wsiadł i rozwalił całą reprezentacje polski nie wliczając Frankowskiego :P
August 19, 200618 yr Author Obecnie pracuje nad detalami powinienem zrobić dzisiaj jeszcze jednego upa. Proszę komentować. Co poprawic co zmienic co dodac. Z góry dzięki.
August 19, 200618 yr no fajne fajne nawet wiem co robisz :) to sie nazywa rosomak najnowoczesniejszy finski woz opancerzony. jedyne co mi sie nei podoba to strtasznie waskie nadwozie. przeskaluj je troche :)
August 19, 200618 yr Bardzo ładnie idzie Ci modeling. Jeśli możesz daj większy render, będzie łatwiej dojrzeć bugi. Nadwozie ma na razie mało szczegółów
August 19, 200618 yr Author No niestety to nie jest "Rosomak" tylko "Light Armored Vehicle-25 (LAV-25)" nie bedzie to identyczny model jak na fotce ale bardzo podobny, wieczorkiem zrobie upka.
August 19, 200618 yr No bardzo ładna Piranha :) Mam nieco zastrzeżeń do opon i bieżników - opona jest bardzo ścięta, widać ostry kant. Bieżnik bardzo dokładny, ale też chyba ma nieco zbyt ostre przejścia (jeżeli to displacement, to może wystarczy lekki blur na bitmapie). Poza tym dodać jeszcze nieco detali i będzie glancyk.
August 19, 200618 yr Author No niestety to nie displacement tylko czysty modeling :( ale postaram się to poprawic. Dzięki za komentarze.
August 19, 200618 yr świetne, bardzo mi się podoba, a najbardziej to, że dosłownie czuć jego ciężar jak pokonuje te boxy
August 20, 200618 yr Author Siemka. Dodałem line stalową tylko jej ułorzenie nie jest idealne. Ale co wy o tym sądzicie? A to jej międzyinnymi taki zasosowanie "Targanie Cylindrów" :D Teksturowac jeszcze nie będe szybko bo jeszcze mam sporo pracy z tym modelem no i jeszcze scena. Tak że pracy wiele, a czasu coraz mniej bo koniec urlopu się zbilża:(
August 20, 200618 yr No niestety to nie displacement tylko czysty modeling :( ale postaram się to poprawic. Dzięki za komentarze. O Chryste :).... To naprawde masz zapał. Ale właśnie tutaj wychodzi przewaga displacementu nad modelowaniem - korekta może być bardzo szybka i mieć szeroki zakres. W przypadku takich renedererów jak vray czy mental, w grzechem jest nie używać tej metody. To ujęcie z łamaniem cylindra mogłoby nawet być niezłe na scenke - jakaś piechota by się jednak tam przydała. Jeżeli nie chcesz robić piechoty i innego dodatkoego badziewia zbyt wiele - idealna będzie scenka w ruchu - bardzo dynamiczna, z rozmazanym tłem itd. Czekam na końcowy efekt prac - na razie jest bardzo ładnie.
August 23, 200618 yr Author Obecnie pracuje nad scenką (narazie wygląda jak wycięta siekierką). Będzi tu o wieeeeele więcej gruzu i innych detali (tej kupy piachu nie bedzie, ona narazie jest tylko rzutem wysokości gruzu na jakiej będzie rozsypany.
August 24, 200618 yr ładnie sie kreuje u Ciebie to wszystko.. murek ładny.. proponuje jesli Ci to lezy.. dać taką scenkę jak by czołg wjezdzał w mur i jeszcze w powietrzu widac bylo lecące cegly i kawalki gruzu.. jeszcze tego na forum nie widzialem.. pozdrawiam.. brawo dobrze cI IDZIE
August 24, 200618 yr Author Prace w toku. Co do Scenki to myśle głównie o tym że przez tę wyrwe w murze bedzie przejerzdzać APC choć czołg jako drugoplanowy być może bedzie. Naraźie mały update.
August 25, 200618 yr Author Kolejny update: Co do lokalizacji to bedzie to Europa, a czy bedzie krew to mysle własnie nad zwłokami w samochodzie po którym będzie APC przejerzdżać.
August 26, 200618 yr Znakomita robota ! bardzo podoba mi się model jak i scenka, efekt zapewne będzie zdumiewający. Powodzenia !
August 27, 200618 yr Author Witam kolejny update. Dajcie jakieś komentarze bo bezbłednie to ja chyba nie rysuje. Piszcie co dodac co zmienić bo tak jakoś pusto w tym temacie :P
August 27, 200618 yr Bardzo fajnie :) Podoba mi sie calosc, jedynie przyczepilbym sie do tych wiekszych kawalkow gruzu. Sa bardzo hmm proste? No ale z tekstura moze to calkiem inaczej wygladac :) Do muru dodaj prety zbrojeniowe, bedzie o wiele lepiej. Ja to widze zeby zrobic jeden odgiety kawalek muru wiszacy wlasnie na pretach, fajnie by bylo:) Powodzenia:)
August 27, 200618 yr Tak jak tamb mowi troche za proste sa duze kawalki muru. Ale jako calosc ladnie sie prezentuje aczkolwiek efekt koncowy w duzej mierze zalezy od textur i oswietlenia.
August 30, 200618 yr jej ... :O fajne .. ale mam nadzieję że to nie jest Pirahnia :/ . Sam chcę ją zrobić :] + a kto wydłubał taką wielka dziure w ścianie :? chyba nie apc ;>
August 30, 200618 yr Author Dodałem drzewka i budynek z tyłu oraz pare szczegulików. tamb dodał bym pręty zbrojeniowe ale do muru z cegły? dziwnie by to wyglądało. Poprawiłem natomiast te większe kawałki gruzu. PS: Mam mały problemik chodzi mi dokładnie o ten budynek w odali z garażami, wewnątrz tej wnęki po lewej pojawiły mi się białe punkty i niewiem co z tym zrobić. Myślałem o zwiekszeniu liczby photonów, ale obecnie niemam czasu bo zaraz niestety do roboty trzeba iść:(
August 30, 200618 yr scenka zapowiada sie fenomenalnie ale drzewa bym odpuscił powody: - znacznie gorzej wygladają niz reszta, nie wyjda naturalnie - nie rosły by tak po murze najwyżej jesli sie upierasz wycofaj je za niego i moze zamień planem z dobra teksturką
August 31, 200618 yr drzewka do poprawki lub daj je za domem.. co do kropeczek to sie nimi teraz nie martw jak zrobisz texturki itd to bedziesz sie martwil o render.. wiezyczke skierowalbym w prawa strone ( w strone kamery :) )
Create an account or sign in to comment