Jump to content
voyager

2'nd Pack of free V-Ray shaders by Voyager

Recommended Posts

Po ostatnich niepowodzeniach z shaderami. Postanowiłem pokazać sobie, że potrafie zrobić porządny materiał. Z tej zabawy wyszła mi całkiem fajna paczka. Bierzcie i używajcie tego wszyscy. 4 free ;)

Robione pod V-Ray 1.47.02. 100% proceduralki (oprócz mapy HDRI). IOR takie jak w prawdziwych materiałach.

Nie ma tego wiele, ale jest to dobra podstawa do stworzenia swojej wersji shadera.

 

 

Zestaw zawiera:

[ATTACH]37712[/ATTACH] [ATTACH]37741[/ATTACH]

[center][b][color=Wheat]Simple_Skin[/color] | [color=Silver]Clear_Glass[/color] | [color=Silver]Scratched_Glass[/color]   ||  [color=Silver][color=Sienna]Rusted[/color]_Metal[/color] | [color=PaleTurquoise]Simple_Water[/color] | [color=DimGray]Old_Metal[/color]
 [color=Gray]Blurry_Aluminum[/color]   |   [color=PaleTurquoise]Velvet[/color]   ||  [color=White][color=LightBlue]?Frosted[/color]_Snow?[/color][/b][b]  |  [color=Pink]Wall[/color][/b][b]
[color=RoyalBlue]Clear_Blue_Steel[/color] | [color=Red]Carpaint[/color]  | [color=PaleGreen]Plastic[/color]   ||  [color=Plum]Porcelain    [/color][/b][b]|    [color=DarkRed]La[color=Black]va  [/color][/color][/b][b]|  [color=SlateGray]Inox[/color][/b][/center]

[ATTACH]37713[/ATTACH]

 

Paczka druga zawiera WSZYSTKIE poprzednie materiały (w tym POPRAWIONY Simple_Skin), tak więc można bez obaw poprzedni plik nadpisać.

 

 

Coś się złego zrobiło z materiałem Frosted_Snow. Na poprzednim renderze wyglądał dobrze, ale go sknociłem. Może się przyda w inny sposob ;P Poprawie go w ?następnej? edycji

 

 

 

[highlight]Jeśli Ci się przydało, nie zapomnij kliknąć reputation.gif

[/highlight]

 

[edit]

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

  • Like 22
  • Confused 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszcie, czy się podoba, co porawić, co jest dobre, bo nie wiem czy robić kolejne. Wy będziecie mieć cacy materiały, a ja się poucze ich edycji.

 

Jakby się mapy nie zgadzały wielkością, to je niestety musicie poprawiać ręcznie. Proceduralki mają to do siebie, że przy zmianie rozmiaru obiektu (nie chodzi mi tutaj o Scale) mapa zostaje przy swoim rozmiarze. U mnie pasują akurat na 10-15 cm obiekty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druga paczka tez fajna. Powiedz mi tylko jak zrobić żeby materiał Lava oświetlał inne rzeczy w scenie? Domyślnie to się nie renderuje :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba włączyć GI. Chyba żaden render nie oświetli sceny materiałem self illumination bez GI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakby ktoś kompletnie nie wiedział co z tym zrobić:

-Wciśnij "m" - otworzy Ci się edytor materiałów

-Kliknij [standard]

-W Browse from: zaznacz Mtl. Library

-Kliknij [open]

-Otwórz moją paczkę

-Dwuklik na wybrany materiał

-Nałóż materiał

 

UWAGA! W razie nieaktywnego V-Ray'a nie pokażą się wszystkie materiały. Wciśnij F10, przewiń rollout Kliknij Assign Renderer i wybierz V-Ray'a

 

Kolega voyager napisał w 1 poście co trzeba wykonać, aby działało... Dzięki naprawdę się przydadzą ^^ oby tak dalej;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy